Wil graag een vriendin

  • 10 December 2019
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Badge +3

Hoi ik heb een jongen (16 jaar) en wil dus graag een vriendin.

Niet een internet vriendin maar echt iemand die ik in het echt heb gezien en ja zulke dingen.

Maar ik heb nog nooit een vriendin gehad en aangezien ik dat wel weet weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik krijg vaak te horen dat ik veel liever ben dan andere jongens maar toch altijd nog single :(

 

Iemand tips dat ik dit kan gaan veranderen?

Alle hulp waardeer ik :D


4 reacties

Heyy, ik denk dat je beter niet  te overhaast een vriendin moet zoeken. Verliefdheid is iets wat je overkomt. Dus ik denk niet echt dat als je er druk op lecht het sneller gebeurd. Echter kun je er wel voor open staan. En voor dat je het weet kom je misschien wel je droom vrouw of man tegen

Hye. Ik was ook single en ben overhaast gaan zoeken. Ik heb toen waarschijnlijk een player gevonden en daar heb ik een topic over gemaakt met hulp. Daar ben ik nu dus mee bezig maar ik weet hoe je je voelt.

Xxx me~

Hoi, ik weet hoe je je voelt maar toch heb ik zelf geen probleem mee gehad.

Ik zelf heb ook geen vriendin, maar ik kan je wel helpen. ik zou gewoon beginnen met iemand bevriend te geraken maar het niet moet altijd met de intentie zijn om samen te zijn , het moet ook kunnen om gewoon vrienden te zijn. En later als het goed gaat DAN kan je proberen om een relatie te maken.

 

Dit is wat ik zou doen ik hoop dat het helpt en ik wens je het beste

Lucciaaa

Hallo Anoniempje2019XXD :)

Ik heb zelf ook nooit een vriendin gehad ondanks dat ik er wel 1 wil maar ik laat het nu gewoon gebeuren, he komt vanzelf wel. Wat is jou reden om een vriendin te krijgen? Want als je een meisje wil omdat ze een lekker chickie is en dat je met haar wil zoenen, dat willen veel meiden niet. Je kan op internet bijvoorbeeld ook tips opzoeken om te flirten.

-Dr8gon99

Reageer