Wil graag een relatie

  • 5 November 2016
  • 7 reacties
  • 225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben inmiddels al 15 en ik zou graag een keertje een date/relatie hebben. Ik val op jongens en op meisjes.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik iemand kan vinden, want op mijn school lopen geen leuke mensen rond.
Alvast heel erg bedankt!

7 reacties

Ik heb geen idee haha heb al een vriendin en ken niet van dat soort sites/manieren maar hopelijk kunnen andere je verder helpen?

Succes en hroetjes van deze gekke Derp
Hoi!

Ik ben ook 15 : D en ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Ik verlang er ook niet echt naar ofzo, omdat ik weet dat het niet kan (lang verhaal, wil je niet horen : D). Je kunt naar feestjes gaan of aan vriendinnen vragen of ze niemand voor je weten. Pas wel op met die feestjes en begin niet meteen iets met iemand omdat je alleen maar wilt weten hoe het voelt om een relatie te hebben. Je vriendinnen kunnen je proberen te "koppelen" aan mensen. Dit betekent niet dat je meteen bij de eerste date een vriend of vriendin zult hebben, maar je weet maar nooit dat je de ware tegenkomt.

Hopelijk vind je snel iemand, je verdient het : )
Groetjes
x
Hey Katrientje,

Een relatie is meestal niets waar mensen heel actief naar ''op zoek'' gaan (datingsites uitgezonderd). Kijk als je op een feestje bent of, nog beter, uitgaat, gewoon eens rond. Kijk eens of je een leuke jongen (ik zou toch maar jongens proberen, het maakt jou toch niets uit en de meeste jongens vallen op meisjes, wat het wat makkelijker maakt) ziet en probeer er een gesprek mee aan te knopen, eventueel met hulp van vriendinnen. Probeer NIET door je vriendinnen gekoppeld te worden - de meeste jongens vinden dat kinderachtig en zullen je er eerder om uitlachen.
Het is niet heel makkelijk, maar met een beetje geluk, lef en moeite kun je vast wel een leuk iemand vinden. Maar maak je geen zorgen; je leven duurt (hopelijk...) nog lang en er is nog tijd zat voor relaties!
Meest snelste antwoorden zijn Uitgaan, werken (Ja!, je kan leuke collega's ontmoeten) ga naar Party's. Spreek met vrienden af die weer andere vrienden (Die jij niet kent) mee neemt. En wie weet 😛
Beste manier ui mijn ervaringen zijn naar clubs gaan en naar de stad gaan.

Groetjes Derposaurus
Badge
YUBO! Zoek in de appstore
Reputatie 1
Badge +1
Hoi,

Ik ben inmiddels al 15 en ik zou graag een keertje een date/relatie hebben. Ik val op jongens en op meisjes.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik iemand kan vinden, want op mijn school lopen geen leuke mensen rond.
Alvast heel erg bedankt!

Je kan op de app YUBO (kindertinder) of gewoon voor vrienden

Reageer