Vraag

wil een vriendje

  • 22 January 2024
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik ben een meisje van 12 en ik heeb nog nooit echt verkering gehad, wat ik wel zou willen. (Ik heb ook eig nooit een echte crush gehad behalve een kleuterliefde). hoe kan ik dit aanpakken??

pls help


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Kun je niet aanpakken, je moet echt gewoon wachten tot je iemand leuk vind die je tegenkomt.

Oh ja, je bent pas 12, dus het is zeker niet noodzakelijk, ik heb mijn eerste gehad toen ik 14 was, en dat ben ik nu nogsteeds :) veel meisjes op mijn leeftijd focussen nog niet eens op liefde

Reputatie 5
Badge +2

Haii, ik ben ook 12. Maar het is echt niet nodig om een vriendje te hebben en al HELEMAAL niet als je niemand leuk vind :) je hoeft je echt niet te schamen daarvoor ik ken heel veel meisjes van onze leeftijd die nog geen vriendje hebben of hebben gehad, en ikzelf heb ook nog nooit een vriendje gehad hoor! Maar ik heb nu wel een crush op iemand😅

Reputatie 4
Badge

Ik heb een keer toen ik 11 was verkering, het was meer dat we wisten dat we elkaar leuk vonden en gaven allen cadeau 's op Valentijnsdag. Maar toen een paar maanden later heb het uit gemaakt.  Nu zijn we beste vrienden.( Dus hebben niet gezoend of zo)

 

Reageer