Hey ik ken een meisje en heb haar eerst benaderd en ze zegt ook vaak dat ze me knap vind sexy cute alles. En we sturen elkaar ook pikante snaps enzo. Maar ik begin meestal wel met iets te sturen en soms zij. Maar ik meer, betekent dit dat ze toch niet zo geïnteresseerd is? Ik wacht al 2 dagen want heb haar nu niks meer gestuurd maar als ik iets stuur reageert ze meestal altijd op mij. En ze wilt ook afspreken zegt ze enzo. Maar wat betekend dat? Is ze toch niet geïnteresseerd in mij? Of is er iets anders? ( ben zelf ook een meisje)
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Je hebt het gevoel dat jij vaak degene bent die contact opneemt. Hierdoor twijfel je aan haar interesse.
Dat jij vaak degene bent die als eerste contact opneemt, hoeft niet per se te betekenen dat dit meisje ongeïnteresseerd is. Het zou evenwel kunnen dat ze bijvoorbeeld niet zo van appen houdt, of dat ze niet overenthousiast over wil komen.
Aangezien je vertelt dat ze graag af zou spreken, vermoed ik dat ze daadwerkelijk interesse in je heeft
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.