Skip to main content
Heee,

Morgen is er maansverduistering en ik heb mijn crush gevraagd of ie samen wil kijken en dat doen we.

Mijn vraag is wie de volgende stap moet zetten als we daar zijn en wat dat dan zou zijn.

Xxx van mij
Hi agirllikeyou1,

klinkt wel soort van romantisch, samen naar de maansverduistering kijken :)

Gaan jullie staan of ergens zitten? Ik gok zitten. Ja, doe dat maar of toch staan als jullie dat fijner vinden, dat kan ook 🆒

Dan kun je een beetje tegen hem aanzitten (of staan) en eventueel je hoofd op zijn schouders (oeps, op Ă©Ă©n schouder is al moeilijk genoeg, denk ik, dus skip die laatste s) leggen, terwijl je zijn arm of hand beet pakt, eventueel je arm om hem heen?

Hij gaat vast wel iets terug doen. Elkaar aankijken in de ogen, glimlachen, zeggen dat je het fijn met hem hebt of andere lieve dingetjes.

Kusje kan, als jullie het allebei al willen.

Met jouw hand (ik had eerst per ongeluk “hond” getypt, maar dat zou raar zijn, nou ja, ook wel weer origineel en onvergetelijk, dus kijk maar wat je doet) door zijn haren wrijven. De rest gaat vast vanzelf. Zolang jullie het maar leuk hebben.

Oh ja, vergeet niet naar de maan te kijken, alhoewel, dit is je kans om met je crush te zijn, dus die maan is een mooie aanleiding, maar niet het hoofddoel, denk ik hahaha

Of jij nu de eerste stap zet of hij is niet zo belangrijk, vind ik. Je kunt wachten op hem en wat hij doet, maar als hij hetzelfde doet en op jou wacht, dan gebeurt er helemaal niks. Kijk maar, als het goed voelt voor jou of het te lang duurt voor jou, dan zet jij de eerste stap.

Heel veel plezier en een update is altijd wel leuk om te lezen.

Groetjes,

M&M’s

Reageer