Skip to main content
Vraag

wie kun me helpen met mijn nieuwe lieffie

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 8 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben op werkweek geweest met onze klas en paar andere klassen (zelfde school), en heb daar meisje “ontmoet” en vind dr eigenlijk wel heel leuk. We doen wel echt veel snappen enz maar hoe weet ik of Z me leuk vind en is dit een redflag of niet?

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 27, 2026

Hoi,

Zijn er vriend(inn)en van haar die je kent? Dan zouden die je vast meer kunnen informeren, maar wat het beste is, is rustig een vriendschap opbouwen en dan ga je het wel merken of zij jou ook leuk vindt. Veel snappen naar jou is niet per se een red flag denk ik. Niks mis mee toch? 

Veel succes

ghast