Vraag

wel of niet uitgaan

  • 17 June 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy allemaal, 

 

ik ben gymnastgirl en mijn vriendinnen en wat jongens gaan naar een feesttent in een dorp. Ik had met mijn ouders overlegd en ze zeggen dat ze liever niet hebben dat ik mee ga omdat het veel met bier enz is. Ik ben 14 en ga natuurlijk niet drinken. Zelf ben ik een beetje bang voor needle spiking, je weet wel dat prikken met die naalden met drugs enz. Ik heb een crush op iemand uit mijn klas en hij gaat dus ook naar die tent. Hij vroeg mij mee en ik zei dat ik niet mocht van mijn ouders. Ik vind het uitgaan enz wel erg spannend maar zou het wel leuk vinden om heen te gaan. Mijn oudrs vinden dit dus niet zo'n goed idee. Wat moet ik doen? Met een vriendin afspreken of mee gaan naar de tent? 

 

doei

Gymnasticgirl


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @gymnasticgirl,

Ik weet niet of dat feest al geweest is, maar misschien kan je met je ouders overleggen dat je geen alcohol gaat drinken en samen met een (paar) vriend(en) naar het feest toegaat en ook weer samen terug gaat. Misschien mag je dan wel van je ouders naar de feestent. Voor dat needle spiking hoef je niet bang te zijn. Dat gebeurt zelden. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer