Vraag

Wel of geen move maken

  • 13 February 2020
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik ben een meisje 14 jaar. Ik zit dus bij een jongen in de klas en we praten bijna elke dag. Hij is mooi lang, lief, zorgzaam en grappig. Ik wil best graag een move maken, want ik denk dat hij ook interesse in mij heeft. Ik zou best een relatie met hem aan willen gaan, maar ik ben een beetje onzeker over een aantal dingen. Hij zit bij mij in de klas, dus dat is wel kut als het uit gaat. Alhoewel ik volgend jaar naar de bovenbouw ga dus dan zit je niet meer in 1 vaste klas. Dan zou ik bijv misschien alleen bij hem in de stamklas zitten. Ook vind mijn beste vriendin hem een beetje een sukkel. Dat is hij niet, maar idk waarom zij dat wel vind. Ook heeft zij ooit een relatie met hen gehad, maar dat was 3 jaar geleden in de brugklas, en dat was meer kleuterliefde zegmaar. Ook zij zijn nog vrienden, dus dat geeft me wel weer goede hoop voor als het uit zou gaan. Ik denk niet dat zij het erg zou vinden.  Hij is zo goed voor mij, hij is echt zo lief en zorgzaam. Ik ben dus alleen voor die andere dingen een beetje bang. Zal ik een move maken of niet?


2 reacties

Badge

Ja als je gewoon irl vraagt of hij single enz is of hij crush heeft pakt hij vast de hint en anders beetje anders teasen maar gewoon doen! Je leeft toch maar een keer en misschien is ie later interesse in je kwijt

Heyy

Als ik van jou was zou ik het gewoon doe. Als je altijd denkt aan “wat als” en “wat dan” ga je niet zo ver komen in je leven. Het risico dat het uitgaat moet je gewoon nemen denk ik. Hoop dat je er iets aan hebt! Groetjes

Kaas123

Reageer