Weer ruzie...

  • 10 March 2019
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hii,
jaja ik heb weer een probleem:(

een van mijn beste vriendinnen was heel lang verliefd op de knapste jongen van onze school, ze hadden ook een beetje flow enzo totdat ik hem leerde kennen... toen begon ik ook een beetje flow te krijgen met hem en een paar weken later heb ik met hem gezoend (drie dagen geleden)
de volgende dag wist opeens de hele school het! Terwijl we het voor mijn vriendin geheim wilde houden, uiteindelijk kwam ze erachter en heeft hij het toegegeven en het verhaal lopen verdraaien alsof het 1 kusje was en ik het perse wilde :(((((
nu geloofd ze hem!! En hebben zij bijna een relatie ughhhhh:( ze is verblind door de liefde dat stomme kind:(

groetjes.

1 reactie

Hoi

Je hebt met een jongen gezoend, wat heel de school te weten is gekomen. Je vriendin had gevoelens voor die jongen, waardoor ze boos op je werd. Vervolgens heeft die jongen de situatie geminimaliseerd en de verantwoordelijkheid bij jou gelegd, en hebben hij en je vriendin een relatie. Begrijp ik het zo goed?

Dat je vriendin niet blij was dat jij de jongen die zij leuk vond zoende, kan ik me voorstellen. Het kan echter lastig zijn om niet in te gaan op verliefdheid. Ik vermoed dat je vriendin inderdaad verblind is door de liefde voor die jongen, waardoor ze zijn versie van het verhaal geloofde.

Heb je inmiddels met die jongen gepraat? Je mag het gerust aangeven dat je het niet apprecieerde dat hij het verhaal zo verdraaid heeft. Als hij je vriendin vertelt wat er gebeurd is, kan dat helpen om de ruzie tussen jullie bij te leggen.

Groetjes
Kenshin

Reageer