Vraag

We zijn uit elkaar, ik ben er echt kapot van.

  • 20 February 2019
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik en mijn vriendin zijn uit elkaar. En zoals al in de titel staat, ben ik er echt kapot van.

Zoals in een eerder topic verteld staat, gingen we al een tijdje wat minder. Ongeveer anderhalve maand geleden hadden we echt een lang gesprek met wat er met ons zou moeten gebeuren. Toen zeiden we al dat we niet te bang mesten zijn om er een punt achter te zetten. Sinds die tijd ging het wel goed, maar nu zijn we toch uit elkaar.

Ik ben er dus echt kapot van. Terwijl zij er wel goed onder gaat. Altijd als ik haar zie lacht ze met vriendinnen enzo en het vgm is ze ook al bezig met een nieuwe gast, al weet ik dit niet zeker. In de tussentijd ben ik al een dag of drie alles bij elkaar aan het janken. Heeft iemand tips wat ik er tegen kan doen. Ik weet dat tijd een goede vriend is op dit soort punten, want uiteindelijk voel ik me wel beter. Maar ik wil niet op die tijd wachten. Weet iemand hoe ik die tijd zo kort mogelijk maak.

3 reacties

Hoi,
Onderzoek doen naar je ex om er achter te komen of ze een nieuw vriendje heeft raad ik zwaar af aangezien je er toch weinig aan hebt.
En uiteindelijk komt het goed.
Zoals de meeste mensen zeggen "Wonden hebben tijd nodig om te genezen".
En messhien is je ex wel helemaal niet zo gelukkig en zet ze een masker op (Figuurlijk gezien).
Als ik jou was zou ik eens goed gaan na denken over wat je het beste kan doen.
Ik wens je heel veel succes,
Groetjes,
JeremyPrive
JeremyPrive heeft volkomen gelijk. Meisjes zijn expert in maskers op te zetten. Misschien lacht ze om jou jaloers te maken of wil ze niet toegeven aan haar verdriet. Of ze met een nieuwe boy bezig is of niet, moet je je niet teveel aantrekken, ookal snap ik dat het voor jou heel moeilijk moet zijn. Hoe dan ook, het komt altijd goed. Ik snap ook dat je niet wilt wachten op de tijd maar dat is het enige wat blijft doorgaan... Ooit kom je de ware tegen, net zoals iedereen! Dat je er kapot van bent, heeft ook positieve kanten. Dat betekent dat je er mee bezig bent en het is de eerste stap van het verwerken. Je kan het!!!

Veel succes en een schouderklopje van
Zon
Ik denk ook dat het niet zo'n goed idee is om uit te zoeken wat er nou allemaal in het leven van je ex speelt, het beste om te doen is even afstand nemen... Dit betekend niet dat jullie geen vrienden meer kunnen zijn maar je moet jezelf gewoon even tijd geven om erover heen te komen. Ook praten over de situatie met vrienden helpt. Dit helpt met het normaliseren van de situatie en het achterwegen laten.
Het belangrijkste is dat je het even tijd geeft. "Tijd heelt alle wonden".

Heel erg veel succes!

Reageer