Skip to main content
Vraag

Wat zoeken meisjes in een relatie?

• June 29, 2026
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey,

Ik ben 14 en een tijdje geleden heeft mijn vriendin het uitgemaakt, eerlijk was het wel een slechte en misschien een soort van toxic relatie dusja… maar daardoor weet ik nu wel beter wat ik wil en wat ik zoek maar ik weet niet of ik die persoon kan vinden. Ik wil graag weten of er veel meisjes zijn die hetzelfde willen in een relatie:

Ik wil gewoon samen en gezellig, de zonsondergang kijken en onder de sterren naast elkaar. Samen in bed knuffelen. Iemand die het niet wilt verbergen in het openbaar dat we een relatie hebben. Iemand die me wilt kussen en niet doet alsof ze dat wil maar het dan niet doet. Iemand die… Hoe zeg ik dat? Een soort van lef heeft en wat stout is, gelijk eeeuuh. Bijvoorbeeld als ik zit te praten enz. en dat zij dan zegt: ”zwijg en kus me” en me knuffels geeft en in plaats van ‘signs’ te geven van:” Ja ik zou je nu graag kussen of ik wil je nu een knuffel geven”, maar het gewoon doet (Als we van elkaar weten dat het oké is, niet dat ze gewoon in het openbaar ineens mijn lul vastpakt ofzo hé :) ) Willen jullie meisjes ook zo iets of ben ik onrealistisch?

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen, maar het klinkt niet onredelijk wag je hier vraagt. Het ligt zeker aan de persoon, maar ik denk dat er zeker meisjes zijn die deze idealen met je delen.

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

ik ben dan een jongen, maar wat ik zoek in een meisje is gewoon eerlijkheid, humor, elkaar vertrouwen, loyaliteit, open bent naar elkaar, dat als je iets dwars zit dat je het gewoon kan zeggen, je gevoelens kan uiten bij mij, als je iets irriteert aan wat ik doe zeg het gewoon tegen elkaar dan kunnen we er beide rekening mee houden en gewoon dat we van van elkaar houden en het niet verbergen in het openbaar en bij vrienden, dat jij je gewoon niet schaamt dat jij een relatie met mij hebt