Hallo mensen, ik snap vrouwen niet maar misschien jullie wel dus leg ik het maar even hier neer.
Laat ik beginnen, er is een meisje op mijn school en daar ga ik al twee jaar mee om. afgelopen 2 maanden ben ik verliefd op haar geworden. We hebben toen ook veel geappt. Toen heb ik afgesproken met haar om samen naar de stad te gaan of af te spreken. Afgelopen valentijn was er een rozen actie waar een roos met een briefje werd afgeleverd anoniem. Nu hebben wij samen vaak plezier van citaten van mensen dus ik dacht ik zet er een citaat op van Shakespear ''speak low if you speak love''. toen vroeg ze me op app of ik dat was en hebben we even gepraat. Ze zei dat ze niet had verwacht dat ik het op die manier bedoelde dus toen zei ik: ''vat het niet verkeerd op''. toen was er een vakantie en hebben we elkaar bijna niet gesproken of geappt. toen we zouden afspreken in de vakantie toen vroeg ze met wie we allemaal gingen dus was het voor mij wel duidelijk. Eenmaal op school ging de eerste week wat stroef maar die week erop kwam ze naar me toe om te praten over allemaal random dingen zoals school enzo. Met Engels vroeg ze zelfs of ik naast haar kwam zitten want we zaten beide alleen. Ik vraag me nu af of het toch nog iets zou kunnen worden of dat ik volledig in de zogenaamde 'friend-zone' ben gezet.
ik hoop dat jullie er uit komen. btw ze is best terughoudend en heeft al eerder een vriendje gehad die vreemd was gegaan.
met vriendelijke groet
Anomien
Bladzijde 1 / 1
Als ik alleen van je bericht uit moet gaan, dan denk ik eerlijk gezegd niet dat er nog iets van zal komen.
Ik gok dat ze dan liever jou als vriend heeft en niet als partner ziet.
Nu heb je in ieder geval jullie vriendschap nog, hoewel dat een schrale troost kan zijn.
Ik denk echter niet dat wij de beste antworden kunnen geven.
Jij weet immers veel beter dan wij hoe het in elkaar zit.
Ik gok dat ze dan liever jou als vriend heeft en niet als partner ziet.
Nu heb je in ieder geval jullie vriendschap nog, hoewel dat een schrale troost kan zijn.
Ik denk echter niet dat wij de beste antworden kunnen geven.
Jij weet immers veel beter dan wij hoe het in elkaar zit.
Zoals MensPersoon al zei, kunnen wij niet uit 1 berichtje/situatie uitmaken wat ze nu eigenlijk bedoelt. Ik ben zelf een meisje, en eerlijk, wij zijn niet vaag je moet gewoon "tussen de lijntjes lezen". Dit meisje haar vertrouwen is geschapen aangezien haar vorige vriendje vreemd gegaan is. Daardoor is ze bang om een nieuwe relatie te starten of heeft ze er allemaal geen zin meer in.
Ik zou je hoop er niet opzetten maar je kan nog altijd vriendelijk voor haar zijn. Aangezien je al gezegd hebt dat je gevoelens voor haar hebt, zal ze zelf naar jou komen als ze er klaar voor is.
Groetjes
Zon
Ik zou je hoop er niet opzetten maar je kan nog altijd vriendelijk voor haar zijn. Aangezien je al gezegd hebt dat je gevoelens voor haar hebt, zal ze zelf naar jou komen als ze er klaar voor is.
Groetjes
Zon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.