Vraag

Wat willen jongens van meiden in een relatie?

  • 20 May 2020
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoihoi. Ik heb even een vraag voor alle jongens: wat willen jullie van een meisje in een relatie? 


6 reacties

Iemand die je aant lachen maakt waarmee je goed kan praten is moeilijke dingen die je advies geeft maar ook als het waren een soort maatje waarmee je over alles kunt praten enzo en lachen etc, ook iemand die af en tie van lekker der op uit gaan houd maar ook wel eens lekker van netflixen thuis houd en dit was wel het een beetje

Greetz jongen 104

Ik persoonlijk, verwacht niet veel, maar een beetje humor is wel leuk, het maakt me niet uit welke. En probeer je niet uit te sloven, ik irriteer me aan mensen die 1 dag iets doen om dan te zeggen dat ze dat altijd doen.

Veel humor en je moet met haar kunnen lachen en niet zo een jaloers type dat als je al bij een meisje in de buurt komt dat je dan meteen jaloers wordt en sociaal en loyaal

Ik wil met haar op mijn bed liggen en dan lekker knuffelen xD En jongens vinden het ook wel leuk als ze lekker een potje met ze gaat gamen! Humor vind ik belangrijk en dat ze lief is! Ze moet zich niet schamen voor mij en in openbaar hand in hand normaal kunnen lopen!

Iemand waar ik alles aan kan vertellen, plezier kan hebben en soms ook serieus mee kan zijn.

Reputatie 2
Badge +2

Okay, bedankt allemaal!

Reageer