wat voor mensen zitten hier


Reputatie 1
Badge

Zit hier alleen meisjes die worden mishandeld en die geen vrienden hebben enzo?  Of zitten hier ook de “populaire” meisjes? 


11 reacties

Ik ben zelf gewoon een normaal meisje, gewoon met een vriendengroep. Dus ik ben niet zo’n persoon dat is mishandeld word o.i.d. Ik ben hiermee begonnen, omdat je door dit forum ook andere mensen kunt helpen en ook als er iets is waar jij zelf iets over wilt weten of mee zit.

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf gewoon een normaal meisje, gewoon met een vriendengroep. Dus ik ben niet zo’n persoon dat is mishandeld word o.i.d. Ik ben hiermee begonnen, omdat je door dit forum ook andere mensen kunt helpen en ook als er iets is waar jij zelf iets over wilt weten of mee zit.

Oh oké, ik ben hier zelf online omdat ik niks te doen had.

Er zitten vrij verschillende gebruikers op dit forum.
Sommigen hebben geen problemen en willen hier slechts mensen helpen.
Men komt hier met verschillende problemen, dus sommigen komen hier met vragen over mishandeling en eenzaamheid, terwijl anderen meer vragen over de puberteit of over geloof hebben.

Hahaha ik had ook even die gedachte toen ik hier een half uur geleden mee begon, maar ik denk dat er meer “populaire” meisjes op zitten dan wij denken. Ik ben zelf ook gewoon een meisje van 16 met genoeg vrienden en vriendinnen dus ook die zitten hier op! 

Wat ik wil aanvullen bij de anderen is dat ook in de hoofden van popi meisjes veel kan omgaan. Depressie, suïcidale gedachten, rouwend...  En er zitten natuurlijk ook gwn jongens op ;)

Heyy, ik wordt niet mishandeld of gepest en heb ook vriendinnen, maar zit soms wel met dingen en dan ben ik blij dat ik er hier met mensen over kan praten. Er zitten veel verschillende mensen op het forum dus vast ook ‘populaire meisjes’ . 

Ik denk dat er voornamelijk kinderen op het forum zitten om over dingen te praten, zoals ik. Maar ook mensen die andere mensen willen helpen. 

Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 2
Badge +1

Meeste kinderen Willen elkaar helpen of hebben vragen over onderwerpen. Niet iedereen over 1 Kam scheren. 

Badge +1

Ik ben zelf gewoon een normaal meisje, gewoon met een vriendengroep. Dus ik ben niet zo’n persoon dat is mishandeld word o.i.d. Ik ben hiermee begonnen, omdat je door dit forum ook andere mensen kunt helpen en ook als er iets is waar jij zelf iets over wilt weten of mee zit.

Oh oké, ik ben hier zelf online omdat ik niks te doen had.

Oh haha ik ook maar ook om te helpen

Reputatie 1
Badge

hoii,

ik wil niet heel verwaand doen maar ik heb wel veel vrienden en ben best populair dus nee,  er zitten niet alleen mensen met zelfmoordneigingen of mensen die geen vrienden hebben op deze site. juist doordat ik ‘populair’ ben wil ik mensen op deze site graag helpen omdat ik met sommige dingen gwn meer ervaring heb.

groetjes a.xxxx (meisje 14)

Reputatie 4
Badge +3

Er zitten allemaal verschillende mensen op

ben ik populair?

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

nee

maar ik heb wel veel vrienden enzo

Maar populair ben ik zeker niet want ongeveer mijn hele klas haat me en dat is een feit

Tja ik heb wat problemen zelf maar ik kom hier de laatste tijd vooral om te helpen. En dat ik problemen heb weet niet echt iemand op school behalve mijn mentor. Er is veel variatie. 

Reageer