Vraag

Wat vindt hij nou van mij?

  • 14 February 2019
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind al een tijdje een jongen leuk, eigenlijk wel meer dan leuk, en toen ik hem voor het eerst sprak had ik echt het gevoel dat we heel erg klikten. Ik weet niet, het voelde gewoon goed.

Maar hij is twee jaar ouder en we spreken elkaar in het echt bijna nooit, maar ik zie hem wel vaak op school. Soms kruisen onze blikken en dan voel ik me helemaal. hotel de botel!

Ik had dus de ballen om hem een berichtje te sturen, en sindsdien appen we. Het gesprek is nog nooit aan een einde gekomen (er is nog nooit 'dag' gezegd, we gaan elke dag gewoon verder met appen zonder enige begroeting). Ik vind hem dus echt heel leuk, ik ben gewoon smoorverliefd op hem, maar ik weet niet zo goed wat hij van mij vindt. Het ene moment gaat het gesprek heel soepel, en voel ik me compleet om mijn gemak, het andere moment gaat het wat stroever, of reageert hij een paar uur lang niet. Ik snap ook wel dat hij druk is en zo, en ik respecteer het, maar ik weet gewoon echt niet wat hij nou van me vindt. Hij heeft me één keer een complimentje gegeven, en hij stelt af en toe vragen, maar meestal ben ik het die de vragen stelt. Ik weet het gewoon even niet. Aan de ene kant zegt mijn gevoel dat hij me leuk vindt, maar mijn verstand en mijn realistische houding tegenover zaken zeggen van niet.

Nu is mijn vraag, heeft iemand een idee wat hij nou van mij vindt?

4 reacties

Ik denk niet dat iemand hier echt kan zeggen of hij je leuk vind of niet... Maar ik denk wel dat we kunnen zeggen dat de kans er is. Aangezien jullie bijna elke dag appen laat dit wel zien dat hij echt aandacht voor je heeft en het leuk vind om met jou te praten.
Het kan goed dat de gesprekken soms minder makkelijk gaan, je weet nooit wat er aan de andere kant gebeurd... Misschien is hij wel bezig met huiswerk ofzo. Dat jij altijd de gesprekken lijd hoeft ook niet veel te betekenen, het kan zijn dat hij daar gewoon niet zo goed in is of niet weet hoe hij dat moet doen.

Als ik advies mag geven, je hoeft er niet naar te luisteren of te gebruiken. Maar ik zou adviseren om iets buiten school te gaan doen, je kan naar een film maar je kan ook vragen of hij je wilt helpen met iets op school. Hopelijk geeft je dit meer duidelijkheid, ook zou je zelf misschien wat kunnen proberen om meer informatie te krijgen, je kan bijvoorbeeld tegen hem aan gaan zitten ofzo...

In elk geval wens ik je veel succes!
-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Bedankt voor je antwoord, hier heb ik wel wat aan.
Ik heb nog zeker niet de moed om hem te vragen om iets te gaan doen, maar ik kan wel wat toenadering zoeken.
En ik blijf natuurlijk met hem appen!
Toenadering zoeken is zeker een goed idee, hoe ga je dit doen? Wil je laten weten als er nog wat gebeurd?

Veel succes!!
Hoi Billy,
Ik had precies hetzelfde als jou! Ik vond via Whatsapp iemand leuk, en op school kruiste onze blikken!
Ik heb toen m'n beste vriendin overgehaald om met hem te gaan praten. Volgens mij heeft hij tegen haar gezegd dat hij mij ook leuk vond, want diezelfde dag, begon mijn vriendin ons helemaal te pushen in een groepsapp, dat we verkering moesten hebben.
Ze deed dit zo lang (met mijn goedkeuring natuurlijk) dat hij het zat begon te worden, en me privé appte dat hij wou dat ze stopte met pushen. Ik vroeg hoe hij dat voor elkaar wou krijgen, en toen reageerde hij dat hij vond dat we antwoord moesten geven.
Zjn antwoord was, ja! Hij wou graag met me, en ik natuurlijk ook!

We kregen een relatie!

Natuurlijk weet ik niet of dit ook voor jou kan gaan werken, maar ik geef je mijn verhaal, en hopelijk kan je er wat mee!

Groetjes,
Beertje (ja zo heet ik echt)

Ps. 5 dagen later ging het uit omdat hij toch niet zo geweldig bleek te zijn als ik dacht

Reageer