Wat vinden meiden leuk?

  • 1 August 2018
  • 6 reacties
  • 479 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik probeer een meisje te versieren maar wat vinden meisje leuk?
En wat zijn goeie versiertrucs?
Gr. Sven

6 reacties

Hoi Sven,

Als ik persoonlijk een meisje ga versieren dan geef ik knipoogjes en plaag ik een beetje en ben ik meestal erg geïnteresseerd in haar en dat toon ik dan ook. Wat ze leuk vinden is als je ze complimentjes gaat geven over bijvoorbeeld hun outfit of hun ogen ofso

Gr. Thomassssss
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Bovenstaande tips zijn zeker goed bruikbaar. Als je meer tips wilt zou je op Sense kunnen rondkijken. Op de gelinkte pagina vind je niet alleen versiertips maar ook meer informatie rondom verliefdheid in het algemeen. Misschien kun je het eens bekijken als je tijd over hebt.
Je moet gewoon jezelf blijfen want de meisjes moeten verliefd op jou worden niet op iets/iemand van wat je voordoet
X guirguis
Hoii! zelf vind ik het fijn als een jongen niet zo asociaal doet, is alleen maar een afknapper. Per ongeluk aanraken ofzo of wat dichterbij komen werkt bij mij soms ook al wel, geef haar aandacht en laat zien dat je interesse hebt maar niet te overdreven doen.
Als je al wat aan elkaar gewaagt bent, geef haar een kusje in haar nek ofzo, vinden we echt lief en ook gekriebeld worden op je rug vinden we fijn.
hoop dat je er wat aan hebt xo!
Badge +5
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Hoi Sven! Ik kan niet voor andere meiden spreken natuurlijk want iedereen is anders en dus is er ook niet een speciale truc om met meiden in contact te komen. Wij zijn ook gewoon normale mensen net als jongens en dus is het handig om tegen meisjes net zo te doen als tegen jongens. Niet overdreven, niet heel slijmerig, geen waterval aan complimentjes, geen ander gelul als wat je ook met jongens zou doen. Doe normaal, dan klikt het het snelst met het meisje die jouw "normaal doen" heel speciaal vindt......
Hoi sven, ik ben een meisje en ik vind het meestal leuk als jongens mij aand8 geven, maar niet te klef zijn. Gewoon een beetje kletse en met je haar spelen. Hoe verder ke praat kan je proberen subtiel haar hand te pakken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Xx

Reageer