Vraag

wat vinden jullie?

  • 16 September 2019
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind een meisje heel erg leuk en ik weet nu zeker dat ze mij ook leuk vind we kennen mekaar nog niet super lang maar ik ben wel echt verliefd en ik weet dus dat het wederzijds is maar we hebben mekaar ijgenlijk alleen nog maar bij feestjes en zo gezien ze is afgelopen zondag alleen met mij mee naar de camping gegaan en dat was echt super leuk maar nu wil ik haar ijgenlijk echt heel graag verkering vragen maar wat denken jullie eerst nog een paar keer met zen 2en afspreken of gewoon schijt hebben en het haar gewoon vragen?
sorry trouwens voor de lange tekst maar ik ben op liefdesgebiet best onzeker maar ik weet gewoon dat dit echt goed voelt.
Alvast bedankt voor de reactie

5 reacties

hoi Rens,
ik raad je aan om eerst nog een keer samen af te spreken en haar dan misschien ook te vertellen dat je wel gevoelens voor haar hebt, en dan kan je voor de zekerheid nog eens vragen of zij ook gevoelens voor jou heeft.
als zij ook die gevoelens voor jou heeft dan zal ik als ik jou was absoluut je slag slaan en haar gewoon verkering vragen.
als ze erover twijfelt dan zal je toch echt nog even moeten wachten.

ik hoop je zo voldoende geholpen te kunnen hebben

groetjes bobbaas
Hoi,

Het lijkt me slim om eerst nog 1 of 2 keer samen af te spreken. Zo kan je elkaar beter leren kennen. Vraag naar haar en toon interesse. Als het echt goed klikt kan je haar uiteindelijk verkering vragen.
Fijn dat je er dit keer een goed gevoel bij hebt! Hopelijk wordt het iets.
Lieve groetjes Piehelp
Bbedankt voor jullie reacties😁😁
Ik wilde nog ff laten weten dat ik haar net heb gevraagd en ze heeft ja gezegd πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Hoii,
Wat een leuk nieuws. Je hebt mijn dag weer iets beter gemaakt haha.
Ik wens jullie heel erg veel geluk samen!
Piehelp

Reageer