Skip to main content
Vraag

Wat vinden jongens nou echt van gingers?

• February 7, 2026
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy ik heb dus een vraag die ik echt niet kan beantwoorden zelf. Ik ben een meisje (14) en ben ginger. Ik vind mijn haar zelf gewoon mooi en ben er trots op. Ik hoor wel vaak van die opmerkingen van ‘kut ginger’ of dat ik lelijk ben ofzo, vooral van de jongens. Ook zie je hier overal dat jongens zeggen dat hun type blond of brunette is of “als het maar niet rood is”.  Ik vind mezelf gewoon mooi, dus dat is gewoon top, maar ik vraag me nou echt af: Vinden jullie jongens rood haar oprecht niet mooi? Of ligt het aan het meisje zelf? Of is het gewoon anders en vinden jullie het daarom vaak minder aantrekkelijk? En over het algemeen, wat vind je van ginger meiden?

Alvast bedankttt

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 8, 2026

Hey! Nou ik vind het super mooi. De haarkleur van mn vriendin komt een beetje in de buurt en ook dat vind ik very sexy 😍 als het jouw mooie kleur had gehad was ik zeker net zo verliefd geweest als nu ☺️🥰 ik snap ook niet waarom het niet mooi zou zijn. Elke kleur is mooi. 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 8, 2026

Trek je de opmerkingen van die jongens maar niet aan: stoerdoenerij om hun eigen onzekerheid te verbergen.  En angst voor zo’n vurige meid.  Je bent prachtig.

Forum|alt.badge.img

Hoi, het ligt zeker niet aan jou, want rood haar is zeker wel mooi, en de opmerkingen betekent eigenlijk dat zij zich niet heel goed voelen, en dat dan uiten op anderen, zodat ze zichzelf beter voelen.
Gewoon niks van aantrekken!💋

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 8, 2026

Helemaal eens met ​@Diana 🙂 ik vind ginger/rood haar mooi. Héél mooi 🤭

Liefs Yusa 😘

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

hoi ik ben een jongen en ik zal zo eerlijk mogelijk antwoorden

persoonlijk vind ik het wel mooi en schattig maar het ligt er ook aan of het je wel staat. maar meiden met rood haar zijn zeker niet lelijk en als jij blij bent met je haar dan is dat toch gewoon prima.👍

en wat diana zei klopt, ze zijn zelf gewoon onzeker

xxx_char
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Heyy,

Ik ben een meisje, dus ik weet niet of ik deze vraag helemaal kan beantwoorden, maar ik wilde toch even reageren. Ten eerste, ik vind oranje/rood haar heel erg mooi. Ik ken ook best een aantal meiden met oranje/rood haar en 2 daarvan hebben ook al best wel een tijdje een vriend, dus het is zeker niet zo dat jongens het niet aantrekkelijk vinden, want ik weet van hun dat ze dat oranje/rode haar bij hun vriendin juist mooi vinden. 

Dus vlgm vinden jongens het gwn mooi en zijn die jongens uit jou klas nu heel onzeker. En uiteindelijk is het natuurlijk het meest belangrijk dat jij het mooi vindt! ❤️

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

Is echt mooi gingers ik hou er echt van als ze mooi zijn is echt sexy😂😂😂

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 16, 2026

Ik ben zelf ook ginger en word er soms mee gepest, maar er zijn meisjes die op gingers vallen en ik heb nu wel een crush met zwart haar maar ginger is ook heel mooi