Vraag

wat vinden jongens leuk dat een meisje doet

  • 21 December 2019
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heeyy,

Ik weet dus dat meisjes het altijd leuk vinden als jongen een knuffel van achteren geven. Maar wat vinden jongens dan leuk? En hoe willen jongens genoemd worden?


6 reacties

Hallo josephine :)

Je bedoelt door meisjes? Het verschilt eigenlijk per jongen, ik heb nog nooit een vriendin gehad in me leven, sorry voor dit trieste verhaal maar het is bij iedere jongen anders.

-Dr8gon99

Ja, ik bedoel wat meisjes bij jongens kunnen doen. 

 

Jammeerr, maar thnx voor je reactie 

Hallo josephine :)

Jongens vinden het vooral leuk als ze iets moeten doen om een meisje te krijgen en niet dat het meisje aankomt van '’Wil je wat met mij'’ dat vinden ze ook prima maar ze vinden het leuker als ze een uitdaging hebben om een meisje te krijgen.

-Dr8gon99

Dat verschilt per jongen. Sommige jongens vinden het juist heel leuk als een meisje het initiatief neemt.

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat veel jongens het leuk vinden als het meisje ook iniatief toont, maar uiteraard hoeft geen van beiden ineens 'wil je met me' te schreeuwen ofzo, trek wat meer met hem op, en zodra jullie beiden de interesse in elkaar merken zal het vanzelf gaan :)

Ik vind het leuk als een meisje een grappige maar beetje suffe bijnaam aan mij  geeft zoals: saffie(hond van boesboes) knabbel(voor als die veel babbelt), harms(veur een boertjuh)(vandaar mn naam ook hier) bedenk zelf ook zoiets. Maar niet uitleggen waarom je hem zo noemt en waarom perse die bijnaam als die dat wilt weten gaat ie maar op onderzoek uit. Heeft ie ook wat te doen. 

Reageer