Skip to main content
Er zit iemand in mijn klas en misschien heb je het verhaal gelezen net het heette verliefd. Maar wat vinden jongens nou leuk bij meisjes. Ik zelf heb

Blond lang haar

Blauwe ogen

Kan geen goeie grappen maken maar wel veel lachen en blunders maken

Draag graag spijkerbroeken en croptops

Echt een prater

Sociaal

Creatief

Kleurrijk

Sportief

Wat moet ik doen zodat hij me aardig vind.

Misschien heb je het gelezen wat vinden meisjes aantrekkelijk bij jongens. Ik heb daar ook een comment onder gezet en toen ben ik gaan nadenken en dacht ik misschien is het eigenlijk toch niet zo?

Maar wat moet ik nu doen??
Hey,

Wat moet ik doen zodat hij me aardig vind.
Wees vooral jezelf. Meer kun je namelijk niet doen. Al kan net wat aardiger zijn etc geen kwaad. Jezelf anders gaan kleden of je anders gaan gedragen omdat je denkt dat hij dat leuk vindt is natuurlijk onzinnig. Elke jongen heeft andere eigenschappen die hij graag ziet in een meisje (net zoals dit andersom het geval is). Misschien vind de bewuste jongen alle genoemde eigenschappen wel helemaal niks dus je hebt vrij weinig aan zo'n zelf opgesteld lijstje.

Maar wat moet ik nu doen??
Wees dus nogmaals vooral hoe jij bent. Je kunt eventueel je goede eigenschappen wat extra laten zien en de wat mindere eigenschappen een beetje op de achtergrond te houden. Als hij je dan niet aardig vindt, vindt hij je niet aardig. Je kunt hier niets aan doen.
hey!

de dingen in dat lijstje kijk ik meestal niet naar.

maar waar ik altijd naar kijk is vooral het karakter en of ze goed verzorgt uitziet zo zie ik of het klikt ik ga nooit op zoek want meestal overkomt me het.

maar net als daan. zei je moet je niet voordoen als een ander want dat hou je namelijk nooit vol en zo eindigen meestal de relaties.

en wat ik net zei hebben de meeste jongens.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

gr. sayittomy
"Wat moet ik doen zodat hij me aardig vind. "

Nouja, je kunt gewoon jezelf zijn.

Gezien jouw sociale vaardigheden blijkbaar uitstekend zijn , denk ik niet dat je daarvoor echt bergen moet verzetten.

Reageer