Vraag

Wat vinden homo jongens leuk?

  • 24 March 2018
  • 7 reacties
  • 1987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii
Ik ben Robben en ik ben dus homo. Maar ik vraag me af wat andere homo's leuk vinden aan jongens. Kunnen jullie me helpen?
Xx Robben

7 reacties

Hi Robben,

Wow, apart dat nog niemand gereageerd heeft. Ik heb tenminste nog een goed excuus, ik heb (met mijn twin) net anderhalve week in het ziekenhuis gelegen haha, dus ja, don’t blame it on me :)

Wat ik leuk vind aan andere jongens? Nou, een heleboel. Ik “kan niet” zonder jongens, wel zonder meisjes, als het over relaties en intieme dingen doen gaat. Er zijn natuurlijk wel aardige meisjes enzo.

Met jongens kan ik echt zo’n goeie klik hebben, die ik bij meisjes irl nog nooit gehad heb. Ik ga ook niet zo heel veel met meisjes om, dat scheelt ook wel.

Ik was een hele tijd zelfs een beetje bang voor meisjes. Dat ze dingen van ons wilden en aan ons zouden gaan zitten enzo. Dus we gingen ze een beetje uit de weg. Laatste tijd gaat het wel beter. Komt ook wel, omdat ik op het forum meer met meisjes omga als thuis en die zijn wel aardig hier, dus why not. Verder is onze zus echt super. Ze doet echt alles voor ons als we haar nodig hebben.

Ik kan echt van jongens houden, met ze knuffelen, kussen en seksen. Ik begrijp jongens ook beter als meisjes. Ik vind ze knap, nou ja, ik val natuurlijk niet op alle jongens, dat lijkt me logisch, maar ik heb ook niet één bepaald type jongen die ik leuk vind. Vaak zijn het wel een beetje sportieve jongens, maar met andere jongens kan ik ook een hele goede klik hebben.
Ik leg ook gemakkelijk contact met jongens en als het goed voelt dan geef ik me ook al snel. Ik durf dingen tegen ze te vertellen, ze te vertrouwen en tot nu toe is dat bijna altijd goed gegaan.

Met jongens kun je allerlei leuke dingen doen: sporten, kletsen over andere leuke jongens, geheimen delen en diepe gesprekken hebben en ook hele onbenullige kinderachtige dingen doen, zoals lekker stoeien als je 15 bent.

Ik zie in één oogopslag gelijk de (voor mij) leuke jongens tussen alle andere jongens zitten. Ik kijk meestal eerst naar hun gezicht en zie hun mooie ogen en lieve lach en dan ben ik snel verkocht. Ik houd echt van jongens. Er is niet veel dat ik niet leuk vind aan jongens.

Ik vind het ook mooi om je gevoelens kwijt te kunnen bij andere jongens. Ik houd er van als andere jongens hun gevoelens ook durven te tonen. Dat ze gewoon verdrietig durven te zijn en hun tranen durven te laten gaan als het nodig is. Dan voel ik ook dat ik iets voor ze kan doen, dan is de relatie ook echt. Het hoeft dan niet altijd ook een liefdesrelatie te zijn, maar het kan ook een hele goede vriendschap zijn met een heterojongen of een gayjongen die een leuker vriendje heeft dan dat ik ben haha.

Met sommige vrienden heb ik niet zo heel vaak contact irl, omdat ze ver weg wonen, maar als we elkaar dan weer irl zien is het alsof we gisteren nog contact hebben gehad. Het voelt zo vertrouwd.

Verder weet ik niks. Als je iets wilt weten vraag je het maar gewoon.
Oh ja, ik ben de jongste helft van een tweeling en mijn twinbroertje is ook gay en we zijn 15 en een half. En we hebben een vriendje sinds vorige zomer, hij is een vakantieliefde die is blijven plakken. Ik heb er een topic over gemaakt. Hij is 16 en het is een Belg, maar daar kan hij ook niks aan doen. Hij is wel lief en knap en hij komt gelukkig vaak logeren en wij gaan ook wel eens bij hem logeren.

Wat vind jij leuk aan jongens? Hoeft niet zo’n heel verhaal als ik hier opschrijf, maar paar dingetjes vind ik wel leuk om van je te horen. Heb je al een vriendje (gehad)? Ben je al uit de kast? Wij zijn al twee-en-een-half jaar uit de kast.

Groetjes,
M&M’s
hey Robben,
het is eigenlijk een beetje zoals hetero's, smaken verschillen en het is belangrijk dat jij jezelf niet gaat veranderen om anderen aan te trekken. Je kan bij een GSA gaan om andere jongens die op jongens vallen te ontmoeten en misschien is er wel een leuke jongen voor jou daar. Probeer jezelf te blijven en gewoon in contact te komen met andere LHBT+ mensen, zo vind je makkelijk een andere leuke jongen.
Groetjes Storm
Hoi!!
Wat lang geleden en laat antwoord lol! Ben ook al een eeuwigheid niet meer online geweest!
Ik hou van jongensachtige jongens en ik hou echt van mooie wenkbrauwen lol. Ik hou ook van een bepaalde manier van doen en wandelen en ook de manier hoe ze praten. Ik kan met jongens ook enorm goed praten en een speciale vibe hebben die ik met meisjes niet heb. Ik heb nu ook al enige tijd een vriendje en het gaat geweldig! Ik leef echt op een roze wolk lol. Het is ook niet mijn eerste vriendje, heb er wel al wat gehad. En leuk! Ik ben zelf nu al ongeveer 3,5 jaar uit de kast!

Merci voor je antwoord!
Robben
Badge

Hey Robben 

 

Ik ben homo waarom niet ??

Badge

Hey ik ben bi maar ben opzoek naar een leuke jonge ben jij ook opzoek ? 
En hoe oud ben je trouwens?

Reputatie 2
Badge +1

Hoii
Ik ben Robben en ik ben dus homo. Maar ik vraag me af wat andere homo's leuk vinden aan jongens. Kunnen jullie me helpen?
Xx Robben

Ik ben een bi jongen, maar wat ik leuk vind aan jongens is dat wanneer ze een grote dikke lul hebben, gespierd lijf. En een grote kontgat zodat ik ze makkelijker kan penetreren, maarja. Iedereen heeft weer een andere type en dat geldt ook voor homo's. Eigenlijk geldt dat voor elke seksualiteiten i guess...

Reputatie 1
Badge +1

Bi jongen hier, hier is mijn ideale type:

Blank, bruin haar, blauwe ogen, liefst iets langer dan mij, grote lul

Dat is mijn type

Reageer