Vraag

Wat verwachten meisjes op een date?

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen, wat verwachten meisjes op een date??


7 reacties

Geen idee wat andere meisjes verwachten, ik ben geen expert hierin en om eerlijk te zijn ben ik nog nooit op date geweest en zou ik de laatste moeten zijn waaraan je advies moet vragen. 

Maar ik persoonlijk zou het leuk vinden als je gewoon iets gaat doen waar je moeite in heb gestopt en je elkaar beter kan leren kennen, bijvoorbeeld dat je naar een leuke plek in het bos of park gaat en daar gaat picknicken ofzo. Gewoon een simpel kleedje, wat snacks ofzo en wat te drinken. Bonus punten voor er zijn tijdens de zonsondergang. 

Dit “verwacht” ik natuurlijk niet. Maar ik schets hier slechts een beeld van hoe voor mij een ideale date eruit zou zien. Wat ik verwacht (al vind ik niet dat je echt dingen moet verwachten) is dat je aardig bent en moeite zou willen doen ervoor. Het gaat mij er niet om hoeveel geld je te besteden hebt, maar hoeveel moeite je erin steekt. Nou kan je natuurlijk ook overdrijven en dat kan een meisje weer afschrikken omdat het creepy wordt of opdringerig. En natuurlijk verschilt dit allemaal per meisje en wat voor een type ze is. 

En het aller belangrijkste wees jezelf en wees eerlijk. 

Nou ik hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes. 

Sommige mensen zeggen dat je dan ook moet zoenen maar dat schrikt mij een beetje af, want ik heb dat nog nooit gedaan

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar als jij je daar niet mee comfortabel voelt moet je het niet doen. Als het meisje je dan daarvoor niet wilt hebben, is zij het niet waard.   

Reputatie 1
Badge +1

5 simpele dingen:

 

  1. Jij komt als eerst
  2. Je blijft praten
  3. Lach veel
  4. Romantiek, daar houd natuurlijk niet elk meisje van, maar toch
  5. Kom meer over haar te weten

Hey,

Blijf idd praten zoals No_Name zei, en probeer met grappige en leuke vragen uit de hoek te komen. Je hoeft natuurlijk geen kruiverhoor te geven, maar meisjes vinden het leuk als je belangstelling toont. 

Probeer naar een gezamenlijke interesse te zoeken. Vinden jullie alle2 bijv. voetbal leuk? Daar kunnen jullie dat over doorpraten en heb je gelijk een klik. Lieg niet over je interesses om perse een gesprek op gang te houden. Dat kan je in een moeilijke situatie brengen.

Geef haar complimentjes! "Goh, wat zit je haar leuk" o.i.d.

Veel succes!

Je hoeft je niet uit te sloven met bijvoorbeeld heel veel cadeautjes of heel veel deo op te doen, als je een of twee cadeautjes doet is dat prima maar geen vijf of meer en je hoeft echt nog niet te tongen meisjes vinden het vaak zijn om iemand eerst een beetje te leren kennen en dan pas echt de hele rambam. vraag haar ook wat ze wil.

dit is wel alleen mijn menig en elk meisje is anders .

ik hoop dat dit help voor alle mensen die dit lezen!

Badge

Hoi,

wat ik zou verwachten is tenminste:

  • Dat je lekker ruikt, of tenminste niet naar zweet ruikt
  • Dat ik een beetje kan zien dat je je best hebt gedaan om er een beetje leuk uit te zien, dat je dus niet is in een suf trainingspak aan komt
  • Dat je op tijd/eerder bent
  • Dat je jezelf bent
  • Wees aardig

Voor mij is het geen must dat jij betaald, of dat je allemaal cadeautjes meeneemt. Het is al super leuk dat je met iemand dated! Eigenlijk ben jij het cadeautje, haha.

Je hoeft me ook niet te overbeladen met complimenten, maar een op z'n tijd is natuurlijk wel heel leuk ;)

Dat was het wel zo'n beetje. Be yourself!!

 

Groetjes en heel veel succes,

Fip

 

Reageer