Vraag

Wat te doen met een meisje.

  • 5 March 2018
  • 9 reacties
  • 621 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Ik vraag mij af, aangezien ik een jongen ben: wat vinden meiden eigenlijk leuk om met een jongen te doen? Gamen lijkt mij sterk, de hele dag een beetje yt kijken I.D. Dus wat kan je doen als jongen als er een meisje over de vloer is aan activiteit?

9 reacties

Wat voor een soort meisje is t? Ik zou gwn idd yt kijken of naar de film gaan.
Ik vind het zelf wel leuk om met een jongen te gamen, maar dat is natuurlijk bij elk meisje anders. Een bordspel spelen klinkt saai, maar je krijgt er wel meestal de leukste gesprekken door en het is meestal ook erg grappig. Als je het echt niet weet kan je het ook aan haar vragen, dan weet je zeker dat ze het leuk vind.
Gamen, muziek, kunst iets maken, sporten, tv kijken,...
Ik weet niet of je haar al goed kent maar als je haar nog niet zo goed kent kan je een spel als truth or dare doen om elkaar beter te leren kennen.
Naar de film ofzo
Thx
Hoi !

Ik denk dat dat compleet afhankelijk is van wie dat meisje is . Je kan ofwel op het moment zelf improviseren , of het haar vooraf vragen wat ze graag doet , of je kan een plaats regelen waar er activiteiten voorzien zijn (bv. film , ...)

Succes ermee ! ;)

Groetjes , Lot
Ik zou iets doen dat je allebei leuk vind en ik zou gwn een leuke hebben dus, een beetje eten en drinken

Reageer