Beantwoord

wat nu? gezoend en niet verliefd

  • 15 October 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 13jaar ik zit in de 2de op de middelbare school,Dit wordt best wel een lang verhaal is echt gebeurd

vandaag had ik een soort van lesvrije dag op school waarbij je met andere 2de klassers samen mocht werken we moesten een schaalmodel maken van een school/gebouw ik ging gelijk met een groepje meiden aan de slag iedereen deed iets ik stond aan een tafel en ik stond een beetje krap met een andere tafel toen opeens een jonge langskwam om iets te pakken bij een andere tafel het probleem was dus dat het te krap was ging hij alsnog langs mij met zijn gezicht richting mijn achterkant van mijn hoofdt hij kwam zo dichtbij dat zegmaar zijn penis tegen mij kont kwam (we hadden gewoon kleren aan)hij keek toen naar me en ik keek naar hem maar hij ging alleen maar glimlachen en verder met zijn vrienden praten en ik dacht nog dat hij het over mij had maar ik negeerde alles gewoon aan het einde van de dag toen ik bij mijn kluisje stond in de kluiskamer kwam hij ook we waren daar alleen met z'n tweeën en ik was vergeten dat zijn kluisje onder mijn kluisje zat dus ik ging aan de kant zodat hij bij zijn kluisje kon en toen zij hij hoeft niet ik hoef niks te pakken uit mijn kluisje hij zij dat hij met mij wilde praten ik zij waarover wil je praten hij zij over wat er  eerder is gebeurd ik zij oke hij probeerde het goed te maken en zij sorry ik zij is niet erg je deed het toch niet expres daarna kwam hij dichterbij en zoende we ik was helemaal tegen de kluisjes en hij was helemaal tegen mij aan uiteindelijk heb ik de zoen gestopt en zij ik dat we dit niet moesten doen en hij zij zovan waarom je zoende terug en ik zij ik leg het wel later uit en liep de kluiskamer uit .

En wat moet ik nu doen het was wel mijn eerst kus en ik voelde niks voor hem heb ik wel het juiste gedaan, ik kan hem niet blijven negeren weten jullie mischien iets

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 October 2019, 16:50

Bekijk origineel

1 reactie

Persoonlijk zou ik proberen eerlijk te zijn en zeggen dat je hem wel aardig vindt (wees niet onbeleefd) en kijken hoe hij reageert, je kunt ook altijd met je ouders erover praten.

Reageer