Wat nu?

  • 26 August 2019
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik ben ... en heb al een lange tijd een crush op een jongen. Helaas ben ik nu geslaagd en gaan we allebei iets anders doen, wat betekent dat ik hem niet meer zal zien. Helaas ben ik behoorlijk verlegen en heb dus nooit in mijn laatste schooljaar het lef gehad om ook maar iets van actie te ondernemen. Ondanks mijn vriendin ervan overtuigd was dat hij mij wel zag zitten😅😅. Nu voel ik me er behoorlijk rot over, want tja ik heb spijt. Helaas woont hij ook niet mega dichtbij dus het is ook niet zo dat ik hem nog kan zien/spreken in real life. Althans de kans is behoorlijk klein. Nu heb ik dus al dagen dat ik echt niet over hem heen kon komen en dacht bij mezelf dat ik echt is schijt moet hebben en zelfverzekerder moest zijn en dat het dus tijd was dat ik iets van actie zal ondernemen. Dat heb ik dus gedaan...

Ik heb heel simpel hem na al die tijd een volgverzoek op insta gestuurd. Dat deed ik gister avond laat en nu zag ik vanmorgen dat hij hem geaccepteerd had! Helaas volgt hij me (nog) niet terug😕. Dit kan natuurlijk heel veel redenen hebben, positief en negatief. Alleen voelt het wel heel klote en is mijn zelfverzekerheid letterlijk weer gedaalt daar 0.

Natuurlijk kost het ook tijd en ben ik misschien te ongeduldig.

Alleen ben ik bang dat het misschien komt door mij...hij probeerde namelijk contact met me te zoeken. Hij ging bijv random naast me zitten en iets vragen. Wou wat lenen enz. Helaas reageerde ik alleen elke keer een beetje gemeen/kort af. Of zei ik iets doms waardoor ik heb verkeerde info gaf. Dit bedoelde ik helemaal niet zo, maar dat gebeurde gewoon door mijn zenuwen en door hoe het toen op school ging. Ik voel me er zo kut over. Al is het een poosje geleden.

Nu zijn mijn vragen:

1: Wat zou je nu doen?
Nog even afwachten of bericht sturen of laten gaan (dit zijn gewoon opties, iets anders kan ook)

2: Is dit niet gewoon een domme actie geweest? Ookal zeiden 2 vrienden dat ik het moest doen

3: ben ik niet veels te laat? Ik bedoel ik ben al een poosje geslaagd en probeer nu pas wat te doen

En tot slot 4: Zal ik misschien iets moeten doen om meer in beeld te komen?


Sorry als dit domme vragen zijn, maar echt ik weet even niet meer wat ik kan doen en wat slim is. Ik ben zo ontzettend angstig en bang dat ik weer iets dom doe of al heb gedaan.

(Heel erg bedankt als je dit allemaal hebt gelezen. )

~✨

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
1 Ik zou een berichtje sturen! Neem de eerste stap.

2 Nee zeker niet!

3 Het is nooit te laat! Je kan het nog altijd proberen. Misschien is die jou ook niet vergeten. Maar durft die geen bericht te sturen omdat die bang is dat jij het erg zou vinden.

4 Jaa je kan eerst met hem af gaan spreken na een tijdje appen.

En dit zijn geen domme vragen! Ik ben ook heel snel onzeker als ik iemand leuk vind en dan gaan allemaal dingen en vragen door mijn hoofd.

Dus mijn advies is dm hem gewoon.

Hopelijk had je hier iets aan!

xx

Reageer