wat moet ik zeggen?

  • 21 January 2020
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Badge

Ik heb het nummer nog van een meisje waar ik verliefd op was op mijn oude school.

Nu wil ik haar weer gaan appen maar ik weet niet wat ik moet zeggen.

Iemand een idee?

 


6 reacties

Hoi,

 

Wat leuk dat je het nummer van je crush hebt!

 

Gewoon, vraag hoe het met haar gaat. Of vraag iets over school. Je kunt ook doen dat je '’perongeluk'’ een appje hebt gestuurd naar de verkeerde persoon, wat zij is, vervolgens kun je verder met haar praten.

 

Het spijt me om deze persoon te zijn, maar als gelijk weer offline gaat of ze kortbondige antwoorden geeft en niet echt het gevoel geeft dat ze ook met jou wil appen, zou ik er niet op verder gaan. Want zij wil dan liever niet met jou appen en gaat jou dan als vervelend beschouwen.

 

Wat je ook kunt doen is gewoon met haar in het echt praten, bijvoorbeeld als ze in je klas zit tijdens een project. Of in de aula in de pauze.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

Groet,

Helping Hand

Badge

Ik zit niet meer op de school waar ze op zit, dus tijdens de pauze praten is niet een optie. En ik verwacht kortbondige antwoorden sinds ze nogal verlegen is, ze zei nooit wat tegen iemand in de klas.

vraag hoe het met haar gaat en start een gesprekje, als ze heeeel lang erover doet om te reageren ziet ze je waarschijnlij nie zitten

Badge

Maar ze is erg verlegen dus misschien weet ze niet hoe ze moet reageren? Ze heeft wel 2 keer in de klas tegen me gepraat toen ik nog op mijn oude school zat. Maar ze reageerde vaak maar met 1 woord.

je kan miss via vriendinnen van haar contact met haar zoeken zodat je een keer met of zonder groepje afspreekt

Badge

Kan niet, want ik heb geen contact met haar vriendinnen.

Reageer