Skip to main content

Zooooo, daar ben ik weer!

 

Info vooraf, 

Ik ben een jongen van 15 jaar, 

M is een meisje van 14 jaar, 

 

Hallo allemaal, ik heb even hulp nodig. Ik zit al 4 jaar op school De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Donderdag gebeurde er iets en ik weet niet wat ik er mee moet......... We waren zoals altijd aan het reizen met de metro, alleen gingen we kijken naar het nieuwe gebouw van de school wat bijna af is, in de metro waren ook kinderen van paar klassen onder ons, op een gegeven moment was ik gaan zitten op een eenpersoonsplek, en toen kwam M opeens op mijn schoot zitten, ik schrok er een beetje van, want na al de jaren van het samen reizen had ik dit echt niet verwacht, we hebben jaren geleden wel vaker met z'n drieën op een tweepersoonsplek in de trein gezeten maar dit nog nooit, gelukkig gebeurde er verder niks raars, toen vroeg één van de kinderen van de klas onder ons (zij waren met begeleiding van ouders en mochten maar op 1 plek in de metro, dus wij waren richting hen gegaan) of we samen waren, en M maakte een half hartje met haar hand en ik, in totale paniek (echt waar, ik was hier niet op voorbereid hoor) maakte het niet af, maar zette (tot mijn grote spijt achteraf) mijn middelvinger er naast. Echt, ik vind het zo stom van me, maarja, niks meer aan te doen.

M maakte er geen punt van en ging weer bij mij op schoot zitten, later, op de terugreis naar huis hebben we er niet meer over gesproken maar ik weet dus niet of ze mij nou leuk vindt, of dat ik het helemaal mis heb.... Misschien kunnen jullie helpen?

 

Maandagochtend zie ik haar weer

Geen reactie

Reageer