Vraag

wat moet ik doen met mn relatie?

  • 25 April 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nou uhm, goedenacht allemaal?

het is nu dus half 2 ‘s nachts en ik heb net een heel lang gesprek gehad met mn vriendje. Hij blijft dus nu in de corona tijd heel vaak bij mij slapen, bij hem kan niet omdat hij samen met iemand op de kamer ligt. Maar doordat er bij mij thuis andere regels zijn voor ‘s avonds/‘s nachts zit hij zich hiermee te irriteren. 
regels zoals, stil zijn als je naar bed gaat (want wij gaan na 00:00 naar bed toe en dan liggen mn ouders al in bed en hun slaapkamer is naast die van de badkamer. Hij irriteert zich ook aan mn ouders en hij zat dus vannacht alles, maar dan ook alles bij mij thuis af te zeiken. Hij legde alle schuld op mij, alsof ik er iets aan kan doen, als iemand in huis iets doet waar hij zich aan irriteert. Hij zegt dat hij niet de schuld op mij legt, maar dat doet hij wel en ik ben al heel gevoelig en dit raakt mij gewoon heel erg. Hij heeft ook gezegd dat als het gezeik zo doorgaat dat onze relatie gewoon voorbij is, maar dat wil ik niet. 
op het einde kom ik HEEL EVEN mn hart luchten, van dat hij alle schuld op mij legt en dat hij mn ouders uitscheld (vannacht dan) en toen zei hij van ja maak het uit dan, de relatie, maar dat wil ik niet omdat ik heel veel van hem hou. Ik weet zelf ook dat het misschien beter zou zijn als we niks meer hebben.

maar doordat de relatie van mn zus net 2dagen voorbij is, moet zij dus ook soms huilen en mn vriend irriteert zich daar dus aan en hij snapt niet waarom ze moet huilen dat haar relatie over is. Hij is altijd zo boos op mij en heeft echt naar niemand in mn huis respect. Hij komt ook voorlopig niet meer bij me huis, pas als hij niet meer geïrriteerd is hierom. Ik weet dus ook niet of hij überhaupt nog komt.
 

sorry voor deze hele lange tekst, maar ik hoop dat iemand het wel leest, want ik zit er echt heel erg mee en ik huil echt de hele fk nacht al. 
Wat moet ik nu doen? Moet ik het nog aankijken of het uitmaken?


groetjes...😭

 


5 reacties

Ik denk dat jullie even voor een tijdje niet bij elkaar moeten slapen als hij zich zo iriteerd. De Corona periode en isolatie maakt al zoveel dingen lastig maar ik vind dat hij dit niet op jou mag afschuiven.

Ja we waren sws al van plan nu een tijd niet samen te zijn totdat hij weer wilt afspreken

Kunnen alsjeblieft meer mensen reageren? 

Soms doet loslaten minder pijn dan vasthouden. Maak gewoon duidelijk hoe je je voelt en dat je het heel vervelend vind als die het dan nog niet begrijpt.moet je even goed nadenken of je wel met hem wilt zijn. 

Soms doet loslaten minder pijn dan vasthouden. Maak gewoon duidelijk hoe je je voelt en dat je het heel vervelend vind als die het dan nog niet begrijpt.moet je even goed nadenken of je wel met hem wilt zijn. 

Hij weet al dat ik het kut vind. Hij was de hele dag aan het werk met iets thuis, dus ik kon niet met hem praten en nu ‘s avonds kon ik een beetje met hem praten, maar op een gegeven moment een tijdje later(rond 9 uur) stuurde ik zo’n snap waarom hij niet reageerde erop en toen zei hij dat hij daar geen zin in had. Toch zag ik op zijn locatie dat hij daarna nog gewoon bijna de heletijd op snapchat zat. Ik denk dat hij alweer met een meisje snapte, wat voor hem gevoelig is(geen ex) en dat soort dingen. Ik wil het hem niet vragen, want dan word hij waarschijnlijk weer boos op me

Reageer