Vraag

wat moet ik doen met een meisje

  • 10 December 2019
  • 10 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik zou graag een meisje een keer willen vragen om iets leuks met elkaar te gaan doen, maar ik weet niet goed wat. 
Heeft iemand miss een idee?  Ze houd van zeilen en muziek, ze is niet heel sportief. 
 

Hopelijk heeft iemand sugest 


10 reacties

Okay, even wat vraagjes om je goed in de richting te helpen. 
 

  • waarvan ken je haar? Is het een klasgenoot, bekende ect?
  • wat zijn haar verdere hobbies of interesses naast zeilen en muziek?
  • hoe oud is het meisje of in welk leerjaar zit ze? (kan soms helpen)
  • wat zijn jouw eigen hobbies en interesses? 
  • wonen jullie in de buurt van elkaar? Zo ja, zijn er wat leuke gelegenheden of dingen te doen in jullie stad of dorp of ergens in de buurt?  

Ik ken haar van judo en we zitten niet bij elkaar in de klas of op school.

Haar andere hobby's weet ik niet precies, ik weet wel dat ze wel van de natuur houd.

Ze  zit in 5 gymnasium, zit zelf in havo 4. Zij is dus 17 en ik 16

En we wonen wel een eindje bij elkaar vandaan ongeveer een halfuurtje fietsen

De stad waar ik dicht bij woon( kan niet zeggen welke vanwege forum regels) is een normale stad, niet heel groot niet heel klein

Mijn eigen hobby's zijn dus ook judo, mountainbikeen, sporten en tekenen.

Maar ik vind het niet erg om iets te wat ik niet heel leuk vind als zij het maar leuk vind

 

En bedankt voor de reactie nog

Hoi

 

Als dit meisje van de natuur houdt, zouden jullie samen kunnen wandelen. Wandelen vergt lichte inspanning, maar ook minder sportief ingestelde personen zouden ervan kunnen genieten. Daarnaast biedt een wandeling op een rustige plek jullie de kans om elkaar beter te leren kennen, aangezien er ruimte is voor een gesprek. 

 

Groetjes

Kenshin

Bedankt voor je leuke idee kenshin, ik zal kijken wat ik ga doe.

 

Bowlen? Vind ik zelf altijd super leuk om te doen xD

Ik zit zelf ook op judo trouwens, welke band heb je?

Inderdaad een wandeling zou leuk kunnen zijn, maar ga je dan gw naar haar toe en vraag je: ‘Hey, wil je een stukje wandelen?’ I dont know how dat werkt ;)

 

Ja is natuurlijk ook wel leuk om te doen

Ik heb zelf de bruine band en zij de band, waar ik haar dan wel eens mee pest😉, en welke band heb jij dan?

Dus gewoon heel spontaan naar haar huis en dan vragen als ze stukje wil wandelen?

Klinkt gezellig, gaan wandelen :) Gewoon doen, ik denk niet dat er veel mis kan lopen hoor.

Laat je nog weten als je het hebt gevraagd?

 

Veel succes!

RandomDude

Spontaan aankloppen kan. Vooraf afspreken is evenwel een optie. Eventueel kan je een thermosfles thee met wat koekjes meenemen.

 

Gr. Kenshin

Klinkt goed allemaal, super bedankt voor de tips!

Hallo Plz help me :)

Je zou ook naar de bioscoop kunnen gaan met haar of even shoppen met haar en vooral je aandacht op haar richten dan. Het liefst een romantische film als je naar de bios gaat want de meeste meisjes houden niet zo van actiefilms en dat soort dingen, en bij een romantische film ben je sneller in een romantische sfeer.

-Dr8gon99

Reageer