Vraag

wat moet ik doen met de relatie?

  • 30 December 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensen, nou kom ik even met mijn verhaal, want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

 

gisteravond is mijn vriend naar een uitgaans cafe geweest en daar kwam hij een meisje tegen die hij al langer kende, waar hij ook altijd al ‘grappen’ over maakte en dat hij haar wel zou neuken en knap vond enz zulke dergelijke grappen. Hij heeft haar dus een knuffel gegeven gisteren en heeft haar hand een tijd vast gehouden. 
Het klinkt nu net alsof ik heel jaloers ben, maar als hij altijd al dingen over haar zei en nu dan ook een knuffel en handen vast houd, gaat het iets te ver voor mij. Hij had het via snapchat vannacht naar me gestuurd dat hij dat heeft gedaan. Hij heeft vandaag ook nog gezegd dat het fijn voelde en dat hij het ook zou doen als hij geen alcohol op zou hebben.

 

Ik ben er echt kapot van en ik weet nu echt niet meer hoe ik verder moet en als hij haar nog een keer ziet, wat zouden ze dan doen.

 

Heeft iemand advies hoe ik me weer beter kan voelen en wat ik kan doen in deze relatie?😭


1 reactie

Hey @Anoniemegirla , 

het is heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt, en ook al ben / was je wel jaloers zou ik dat heel goed begrijpen. Het enige wat je nu kunt doen is praten, en vragen of dit iets heeft veranderd voor jullie en de relatie. Vraag om duidelijkheid, en of hij uberhaupt zelf ook duidelijkheid erover heeft. 

Als je dit niet chill vindt, kun je dat ook maar meteen het beste erbij uitleggen. Als je er niet open over bent laat je het alsmaar ophopen en komt het er op een gegeven moment toch wel uit. Dan is het aan hem wat hij er mee doet.. .

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ! :)

 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken! :) 

Liefss, JustHelping. 

Reageer