Vraag

Wat moet ik doen in de liefde?

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haihaiii! Ik ben demi en ben 14 jaar. Ik heb een klein probleempje op het gebied van liefde. Oke laat ik het verhaal maar gaan vertellen😅

 

in klas 1 was een jongen in de 2de die ik knap vond. Op dat moment had mijn beste vriendin ( die hem al kende) ruzie met diegene. Toen begon hij met iedereen te flirten. Uiteindelijk bleef hij zitten en kwam dus bij mij in de klas. Dat was eerst best wel raar maar nu is het minder raar. Mijn beste vriendin is verliefd op hem ( terwijl ze een paar maanden daarvoor nog ruzie had met hem). Ze zijn best wel close en wil niks verpesten voor haar. Toch is die jongen best wel leuk en zou ik het ook niet bepaald storend vinden als ik iets met hem zou krijgen. 

 

Nu is mijn vraag: zou ik voor hem gaan of zou ik gewoon afwachten wat er gebeurd tussen mijn best friend en hem?


3 reacties

Badge

Ik zou wachten

 

Deze reactie is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregels 6 en 7

Afwachten denk ik. 

Hallo Demmiiiitjuuhhh :)

Ik zou gewoon proberen te flirten met hem als ik jou was. Het beste is dat je het eerlijk verteld tegen je beste vriendin en kijkt wat haar reactie is, misschien vindt ze het niet zo erg en is ze gewoon blij dat je het eerlijk hebt verteld en dat jullie apart van elkaar proberen te flirten met haar.

-Dr8gon99

Reageer