Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen ik vind een jongen leuk maar weet niet echt wat we hebben

• April 24, 2026
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

dus die jongen hecht veel belang aan de mening van zn vrienden dus zei hij dat ik redelijk ambetant was maar die meende het niet mn vriendinnen willen dit niet los laten omdat het me toen pijn heeft gedaan maar hij heeft me alles uitgelegd en ik snap wrm hij het gedaan heeft en ik vind hem super leuk maar mn vriendinnen haten heb maar die is een super duper lieve jongen en ik weet niet meer wat ik moet doen het is allemaal zo veel ik wil niet dat we ruzie krijgen maar ik haat het dat ze zo roddelen over hem omdat ze niet eens weten hoe hij is die heeft zogezegt gerodeld over mij maar zei gaan da niet snappen ik kan hun niet vertellen dat hij depri is en ik kan hun nie vertellen wat er is met hem omdat hij me da vertrouwd ik wil gewoon dat ze hem accepteren en niet konstant zeggen van je moet iemand nieuw zoeken en dies slechte jongen want ik weet die doet soms dingen fout maar dat doet iedereen maar mn vriendinnen zien hem als slecht terwijl hij de allerliefste jongens is dat ik ken die wel om me geeft en die me leuk vind voor innerlijk die jongen maakt me gelukkig maar ze willen dit niet in zien en het ligt moeilijk want ik weer ook niet wat we hebben ik en die jongen

xxx nevada

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2026

Hey, ik vind het al goed van je dat je een eigen mening hebt en zelf bepaalt hoe je naar hem kijkt. En dat je zegt dat jij meer van hem weet en daarom een lieve jongen vind. Top! Het is goed om verder te kijken dan een simpele mening en jij doet dat 👍 ik snap dat het dan moeilijk is om tegen een groepje in te gaan maar kun je het je vriendinnen niet 1 op 1 uitleggen? Dus niet als ze in een groepje zijn maar afzonderlijk per persoon. Dat werkt vaak beter. En het belangrijkste is dat jij verder kijkt en hem ziet zoals ie is! 👍💪♥️ Goed van je vind ik. 

Liefs, Tover xxx