Skip to main content

Wat moet ik doen?? ik snap het effe niet meer!

• February 2, 2026
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Heyy, ik twijfel of een vriendin van  mij leuk vind. Want ze maakte een opmerking paar weken geleden dat ze dacht dat ik zei om mij te zoenen. Maar ik zei dat ik niet wilde winnen met stoelendans dat mijn tactiek was. Dat vond ik al raar maar goed. Later mochten we naar huis en ik ging met haar mee zoals gewoonlijk naar de fietsenstalling want zij komt op de fiets en ging haar fiets uit het rek halen. En ze begon te fietsen terwijl ik haar niet bij kon houden. Dat zei ik een paar keer en zei plotseling dat een ander route sneller was. En fietste die kant op. Ik had haar zelfgemaakte armbandjes gegeven vorig week maandag. En daar was ze blij mee. Vorig week donderdag gingen we afspreken en naar de stad. Dat was leuk en ik wilde een sirieus gesprek met haar voeren. We hadden het over relaties en verliefdheid enzovoort. Dat ging best oké, maar ze had crush die haar niet leuk vond en daar zat ze mee is heel erg begrijpelijk. Later zijn we ook naar winkels geweest maar wat mij opviel is dat ze soms naar de borsten van de paspop gingen zitten of knijpen. En ik schrok ervan want ik dat had ik niet verwacht.  Vandaag hadden ik op tt gezien dat een vrouw over bh’s had en een andere video ging ze hem aanpassen en zei die vriendin sexy. Dus vandaar mijn twijfels naar haar. Vandaag keek ze me best verliefd aan. En ik weet het niet meer ik wil vragen of ze bi is, of wat anders maar ik durft het niet aan haar te vragen. Want ik ben wel bevriend met haar. En ik wil het vragen aan haar maar veel vrienden zeggen dat ik het moet vragen. Andere zeggen wat tot dat het overduidelijk is dat ze je leuk vind.  Ik val zelf op meisjes dus een paar dingen wijzen erop dat mogelijk bi is. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders en verschillend.  Maar ik herken paar dingen van m’n ex vandaar. 
Hopelijk kan iemand mij helpen of advies geven:) 

groetjes F

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

hoi, je let/ zoekt nu heel erg naar de signalen (die er in mijn mening in deze situatie wel zijn), alleen signalen kunnen ook soms verkeerd opgevat wprdem, mijn advies? probeer het haar gewoon te vragen (misschien niet heel direct als in: “ben je verliefd op mij?”) in ieder geval probeer het “luchtig” te houden en wees eerlijk over bijvoorbeeld hoe jij haar ziet en wat jij wilt/