Vraag

Wat moet ik doen?

  • 28 September 2021
  • 0 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Ik heb afgelopen drie weken met een nieuw meisje uit mijn klas zitten appen.

het begon allemaal doordat we van wegen de regen na biologie nog even in het lokaal waren blijven hangen en we hebben hamsters daar. Zij kraste tegen de docent en ik prate tegen de docent en zo hadden we een soort gesprek met zijn drieën maar we praten niet tegen elkaar.

Ze had verteld dat ze zelf hamsters had en dat eentje een tumor had. Toen ik thuis was app te ik een vraag over haar hamster die Hazel bleek te heten. We raakte aan de praat en we stelde gewoon de normaalste vragen zoals lieveling kleur kleding stijl enz. Op een gegeven moment vroeg ik naar goede herinneringen en ze vertelde dat ze een keer met haar vader naar een klimbos was geweest en dat super leuk vond.

het linkt raar maar het was echt waar, ik zou de komende zaterdag met een paar vrienden (alleen maar jongens) naar het klimbos gaan en ik heb haar meteen mee gevraagd.

we hadden met zijn allen een super leuke dag, in het begin was ze heel verlegen maar ik zorgde ervoor dat ik achter haar achteraan terecht kwam waardoor we een soort privé gesprekje hadden telkens als we samen op een platform stonden.

hst is waarschijnelijk de moeite waard om te zeggen dat we alle bij heel verlegen types  Zijn, we praten nauwelijks in de klas steken nooit onze hand op enz, we trekken geen aandacht. We durven elkaar niet eens aan te kijken laat staan praten in de klas.

we appen u best wel veel maar en ze heeft veel over haar verleden verteld maar soms negeerd ze een vraag heel verstandig zoals “hoe voelt het voor jouw om verliefd te zijn”. Ze negeert het maar ik weet niet waarom omdat ze wel heeft durven te vertellen dat ze momenteel niet verliefd is, niet weet of ze een vriendje of vriendinnetje wil, ze in groep 4 verkering heeft gehad enz.

ik weet niet wat ik moet doen, speelt ze hard to get, gebruikt ze me gewoon als vermaak of is ze zo verlegen. Zelfs al zou ik in een gesprek met haar belanden of we zouden naar de film gaan, wat zou ik moeten zeggen, ik ben heel onhandig in dat soort dingen. Ik ben zelf misschien wel verlegener.

iemand die me kan helpen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer