Vraag

Wat moet ik doen?

  • 29 April 2020
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dag iedereen, ik ben nieuwe hier!

Ik heb een probleempje, ik ga nu al een tijdje om met mijn beste vriend en een meisje. Ik ga mijn best doen dit verhaal zo duidelijk mogelijk te vertellen. De komende week dat ik met mijn vriend en het meisje afsprak was het erg gezellig, een van de dagen was mijn vriend er niet en heb ik het meisje gezoend. Ik had op geen momenten door bij mezelf dat het iets betekende, en dacht dat alles vooral voor de lol was. Nu had het meisje al een tijdje een ex die haar weer probeert te fixen, hier slaagt die goed in. Vandaag sprak ik met het meisje en haar ex af en hij was vrij jaloers op onze band(hij wist niks van de zoen).  Later op de dag wilde hij met haar alleen praten en ben ik naar huis gegaan. Het meisje appte mij toen ik eenmaal thuis was, dat haar ex zei: "ik hou nog veel van je, dit en dat" hierbij reageerde ik met de vraag of ze iets hadden, het meisje zei: "nog niet". 

Toen merkte ik dat mijn hart een beetje brak, kennelijk vond ik haar onbewust leuk en nu ben ik erg verdrietig, ik weet niet goed wat ik moet doen want het meisje vind zelf ook dat het zoenen voor de lol was. Moet ik haar vertellen hoe ik me voel, ze heeft ook dr twijfels over terug gaan naar haar ex. Of moet ik het laten gaan? 

 

 

Het verhaal is zoveel mogelijk samengevat dus hoop dat alles duidelijk is.  Ik ben btw 15 jaar. 


2 reacties

Hoi

 

Een meisje en jij zoenden voor de lol, maar nu dat meisje denkt de relatie met haar ex weer op te nemen, deed dat bij jou pijn.

 

Het zou inderdaad kunnen dat je gevoelens hebt voor haar. Dat zou in ieder geval de pijn verklaren die je voelde toen dit meisje aangaf nog interesse te hebben in haar ex. Hebben jullie twee een sterke band, waarin jullie nu en dan gevoelens bespreken?

 

Als je het gevoel hebt met haar goed te kunnen praten, zou je je gevoelens voor haar kunnen bekennen. Het lijkt me namelijk erg naar om dit niet te doen, en zo mogelijk je kans bij haar te verspelen. Ook als dit meisje geen gevoelens voor jou blijkt te hebben, zou het diep kunnen opluchten om jouw gevoelens met haar te bespreken. 

 

Als je aan de andere kant denkt dat deze gevoelens slechts tijdelijk zijn, zou je ervoor kunnen kiezen om deze gevoelens voor jezelf te houden. Hierdoor loop je geen risico dat de sfeer tussen jullie ongemakkelijk wordt, hoewel je dan wel weer riskeert dit meisje te verliezen aan haar ex. Daarbij kan een sterke vriendschap een liefdesverklaring vaak overwinnen. 

 

Tjah, de keuze ligt bij jou. Persoonlijk zou ik de moed bijeen rapen en open zijn over je gevoelens, zodat je later niet met spijt blijft zitten. Uiteraard ken jij dit meisje het beste, en voel jij vast het beste aan wat je kan doen. 

 

Gr. Kenshin

Wauw heel erg bedankt dat waren echt hele wijze woorden hahah! 

Reageer