Vraag

Wat moet ik doen

  • 18 October 2018
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!!

Vorige keren had ik een topic gemaakt over of hij verliefd op mij is, ik ben er namelijk erachter gekomen, een goede vriend van mij en hem zei een keer tegen mij "Wanneer we over je hadden begint hij te lachen en kijk hij om zich heen" Alleen die jongen is best verlegen, en hij is bang om met me te gaan appen, we praten wel normaal op school, alleen hij doet natuurlijk wat stoerder met wat groep mensen etc.
Alleen ik heb geen zin om hem iets te vragen op school (bijvoorbeeld wat leuks doen, afspreken)
Hij gaat mij alleen maar zitten plagen wanneer ik er ben, en hij werkt en zit op voetbal.
Maar ik zie hem wel alleen zelf ben ik ook wel klein beetje verlegen om iets te vragen.
Mijn moeder zegt dat ik het moet laten dat het van zelf wel gaat komen. Maar ik heb het gevoel om toch iets te doen, dat ik toch af spreek of contact hebt met hem. (Buiten school) alleen als we met elkaar praten word het alleen maar erger kinderen die gaan alleen maar zeuren dat ik relatie met hem hebt als ik hem bijvoorbeeld helpt.

I don't f*ck*ng know what is can do.


Ik hoop dat jullie mij begrijpen en tips kunnen geven!

xoxo

3 reacties

"maar zeuren dat ik relatie met hem hebt als ik hem bijvoorbeeld helpt. "
Het lijkt mij sowieso verstandig om hen te negeren, omdat ze waarschijnlijk door zullen blijven gaan , als jij er op reageert.

"en hij is bang om met me te gaan appen"
Kun jij dan geen initiatief nemen en hem af een toe een berichtje sturen?

" dat ik het moet laten dat het van zelf wel gaat komen"
Dat lijkt mij niet zo heel verstandig als jullie beiden zo verlegen zijn.
Stuur dus een berichtje en probeer zo iets te regelen.
Als jullie slechts met z'n tweeën zijn hoeft hij zich ook niet anders voor te doen voor die andere mensen, wat misschien ook wat prettiger is voor jou.
Ik heb hem wel eens geappt maar hij negeert dat ik edoel meer va dat hij niet dueft terug te reageren/
Dat is onfortuinlijk.
Kun je hem van gedachten veranderen, wat dat betreft?

Reageer