Vraag

Wat moet ik doen

  • 1 June 2018
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste lezer
Ik heb afgelopen week een school excursie gehad van meerdere dagen naar het buitenland. We gingen met de bus en dat was heel erg gezellig elke keer alleen kwam er op een dag een meisje naast ne zitten ik kende haar al wel en had haar ook wel eens gesproken maar nooit echt heel lang nou hadden we het met zn 2en eeg gezellig veel gelachen enz we gingen steeds maar tegen elkaar aan hangen en uit eindelijk heeft ze wel een uur ook bij me op schoot gezeten.
De volgende dag hadden we de laatstre paar activiteiten en aan t einde van de dag zouden we terug gaan. We zaten weer naast elkaar alleen was bijna iedereen erg moe van de afgelopen dagen en ging ze in de bus nog even op mn schoot zitten en een beetje bij slapen de rest van de bus reis dus helemaal terug naar nederland hebben we naast elkaar gezeten met om ons heen natuurlijk wel de vrienden groep enz. Tuurlijk werd er wel een beethe geplaagt van fiet fiew en dat soort dingen en ik kreeg wel allemaal vragen maar is dit wat vanaf haar kant of bedoeld ze het meer als goede vrienden die tegen elkaar aan liggen gwn omdat ze moe zijn. Ze heeft op de terug reis ook tegen een andere jongen aan gelegen we zaten helemaal achterin fe bus met zn 5en op een rij en zij zat tussen mij en een hele goede vriend in waar za al heel lamg mee bevriend is (tussen mij en die vriend klikt het btw ook erg goed). Dus ze ging ook wel een beetje tegen hem aan liggen maar niet zo erg als bij mij.
Nou weet ik nog niet wat ik wil ik denk wel de afgelopen paar dagen veel aan dr maar of het ecbt verliefdheid is of meer gwn leuk vinden ben ik nig niet uit (daar kan ik ook miss nog wat hulo bij gebruiken als je toevallig een tip hebt hie je er het beste achter kan komen).
Bedankt dat je je door deze hele tekst heen hebt gewerkt en alsvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes xx

2 reacties

Heeft niemand een idee?
Je kan het er is met die vriend over hebben als je ten einde raad bent. Veel kunnen wij er niet aandoen en veel raad weet ik hier ook niet op. Het meisje wilt zowiezo al goede vrienden met je zijn dat is zeker! Je kan het ook aan het meisje zelf vragen maar misschien is dat wat te ver voor jouw. Aangezien je zei dat ze die vriend al lang kent kan je er echt met hem over praten denk ik.

Succes!
Zon ☀️

Reageer