Vraag

wat moet ik doen

  • 18 March 2018
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey
ik heb een jongen ontmoet in begin van het jaar. ik heb toen eerst veel contact gehad zonder whatsapp enz.we werden vrienden en mijn vriendinnen weten inmiddels dat ik verliefd ben op hem. maar voor de voorjaarsvakantie heeft hij mijn nummer gevraagt via instagram en ik heb het hem gegeven. ik whatsappte toen elke dag heel even en soms wat langer. nu appen we elkaar om de 2 dagen ongeveer maar kan ik hem mee uit vragen?
mijn vriendinnen wist al voor dat ik ze had vertelt dat ik hem leuk vind want je kon zien aan mij en aan hem dat hij mij soort van leuk vond alleen na de vakantie durf ik niet echt op hem af te stappen om een praatje te doen ik word snel rood. en het lijkt dat hij ook niet echt durft hoe stoer hij ook is. kan ik hem dan wel vragen of hij tijd voor mij vrij heeft? en hoe moet ik dat vragen is dat raar via whatsapp of hij tijd heeft voor me?

3 reacties

Kun je gewoon via whatsapp vragen. Ik heb dat pas ook een keer gedaan via insta. Gewoon: ''Hey, misschien kunnen we een keer gezellig een drankje doen? Lijkt me erg gezellig om te doen 😉 ''

Gewoon lekker jezelf zijn. Succes 😉
oke dankje voor reactie en de moeite?
Uit eten kan wel alleen als hij betaalt?
Of je kan Gwn thuis een filmpje kijken en misschien gaat het verder dan dat?

Reageer