Vraag

wat kan ik met me vriendin doen

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal om ben een jonge van 14 jaar het heb verkering met een meisje van 13 (Word 14 dit jaar) maar mijn vraag is hebben jullie ideeën wat ik miss kan uit proberen bij der maakt niet uit op seksueel gebied of op een normalen manier en hebben jullie ideeën wat ik met haar een keer kan gaan doen


3 reacties

Hey, leuk dat je dat vraagt. Doe wat jij leuk vindt, vind je het leuk om liefdesbriefjes te schrijven? Een brief is een keer leuker dan een whatsappje, en je kunt ze af en toe geven als je haar bijvoorbeeld tegenkomt op school.

Je kunt ook gedichtjes schrijven, ligt eraan of jij dat leuk vindt en of zij dat natuurlijk leuk vindt.

Om te beginnen om dingen uit te proberen op seksueel gebied, moet je wel eerst romantisch actief zijn, dat jullie samen andere intieme dingen hebben gedaan voordat jullie seks hebben. Zijn jullie er wel al klaar voor?

Samen wandelen kan, als jullie goed met elkaar kunnen praten, zonder verder wat nuttigs te doen.

Jullie kunnen ook eens samen een spelletje spelen zoals Minecraft of zo… Samen films kijken?

 

 

Een gedicht of brief is zeker een goed idee. Ken je misschien een romantische plek in de buurt? Misschien kan je haar daar eens naar toe nemen? 

Reputatie 1
Badge +1

Geen idee, #SingleVoorHetLeven

Reageer