Skip to main content

wat is nu handig?

• May 10, 2026
  • 0 reacties
  • 6 Bekeken

Dpro
Forum|alt.badge.img+5

hoi iedereen

ik heb even een vraagje, wat is nu handig om te doen?

ik werk nu voor een 3 maand ergens { noem de naam even niet van t bedrijf:} } 
en daar heb ik 2 meiden {ben zelf jongen 16 btw} en ik weet t even niet. ik ga t uitleggen

afgelopen zaterdag avond moet is werken, tot sluit. beide meiden waren er. en ik had van te voren al voorspeld dat het een bijzondere avond gaat worden. dit omdat ik met 1 meid een bepaalde gevoel heb,{ we noemen haar even lynn}  ik weet het zelf ook nog niet. ik heb haar leren kennen in de 1e. hebben mekaar daarna 2 jaar niet gezien of gesproken, en hebben mekaar weer tegen gekomen op t werk. we kunnen t best goed vinden. en ik merk ook wel dat zij nogal snel genijgd is om mij in de gaten te houden of bij mij te zijn of gw wat te vragen. {opzich niks mis mee. mr vgm ga je niet zomaar als meid in t magazijn zomaar op een karton baal zitten die dan de jongen naar achter rijd, zo denk ik dan, en natuurlijk zijn er nog wel meer dingen. mr dat zal ik wel verder uitleggen als je t wilt weten}. t lijkt beetje flinterig. kan nog wel meer voorbeelden noemen als je t wilt

dan is er een 2e, we noemen haar even evi, en met haar heb ik een relatie gehad. ik heb een beetje gebruikt gevoel bij haar. mr t is gw oke tussen ons {denk ik} haar broer heb ik nogal contact mee op t werk. mr hij zoekt mij ook op. ja t is wat t is. mr ik laat me heel erg volgen door wat er gezegd word. zo hebben we een tijdje met mekaar gehad. en zaten we gister avond buiten na te praten. en zegt zij van, '’een soort van gehad ja'’ 

vervolgens is lynn daar ook bij, en merk ik dat zij staat te wachten, mr ik me heel erg vast hou an de andere 2. en lynn dus buiten valt. mr elke keer als zij ik haar naam noemt is zij als een gek weer terug bij mij of kijkt ze men kant op. idk, t voelt bijzonder of zo. en merkte aan haar dat zij t niet leuk vond, zo merkte ik t. 

mr ik wil die energie ook nog niet kwijt omdat ik me laat leiden door mensen die eigenlijk niet meer de beste zijn.

ik ga dus nu eerst kijken hoe lynn aanstaande donderdag {wanneer we weer samen moeten werken} op mij reargeert. 
snappen jullie wat ik bedoel?

zo niet dan hoor ik het graag

mijn vraag is dus, wat is het beste om nu te doen zodat ik de band niet kapot laat gaan tussen mij en lynn, zonder dat k ruzie krijg op t werk of met evi.