Skip to main content

Wat is er mis met mij?

• May 15, 2026
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Goedendag beste lezer,

ik heb de afgelopen tijd enigszins het gevoel alsof ik lelijk ben, of niet goed genoeg op een manier.

Ik kan het lastig plaatsen dus wou hier vragen of jullie (aan de hand van een aantal gegevens) kunnen delen waarom het misschien komt?

Beetje context: ik heb nooit echt een vriendin gehad of sexuele relatie, al merk ik wel steeds meer bij mezelf dat ik dat nodig heb. Ik merk dat ik iets mis ofzo, ik vind dat gevoel heel lastig.

Over mij:

Jongen/man, 16 jaar, 190cm lang, blond stijl haar,  lengte penis 16 cm, gewicht 93kg, kleding casual (spijkerbroek, shirt, trui). 
Qua persoonlijkheid ben ik zorgzaam en lief maar kan ik ook een sarcastisch randje hebben. Ik maak graag mensen blij door veel voor ze te doen en echt mijn best te doen op cadeaus, maar het voelt alsof ik het nooit goed doe. Laatst nog voor mijn ouders een gift card van 70€ voor iets heel leuks gegeven met een houten bord met hun letters erin gegraveerd (zelf gedaan) en het voelt alsof het niet op prijs word gesteld. Naast een bedankje voelt het niet echt.

Maar nu dwaal ik af, back to the point.

Ik weet het gewoon echt niet wat ik moet veranderen, Maar ik heb echt iemand nodig waar ik echt close mee ben en echt mee kan doen wat ik wil.

heel erg bedankt voor het lezen.

Groetjes, Student 😛

5 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 16, 2026

Hey,

Ik zou eigenlijk vooral willen zeggen: blijf bij jezelf😊 Je bent 16, ik snap dat je behoefte hebt aan een relatie, maar het is ook heel normaal dat je dat nog niet hebt. Dat betekent niet dat je iets verkeerd doet maar dat je gewoon nog geen goede match gevonden hebt. Heb vertrouwen en dan komt het vast goed :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 16, 2026

Heyy,

op mn 15e begon ik ook met de behoefte voor een relatie hebben. Ik was ook heel erg insecure, kwa uiterlijk EN innerlijk. Ik heb online een paar jongens ontmoet en simpelweg maar een relatie gestart omdat ja ik nam het niet serieus en wou gwn bevestiging van dat ik dus wel mooi was en leuk. Nou een tijdje was het allemaal leuk en aardig. De jongens zijn weggedreven. Ik had er nix mee bereikt omdat ik het niet deed voor de jongen zelf maar meer voor bevestiging en aandacht. Slechte eigenschap maar heel menselijk. Na n tijdje kwam ik een andere jongen tegen en ben nu met hem bijna 8 maanden al. Beste wat me ooit is overkomen maar t probleem is , ik ben nogsteeds insecure. En niet een beetje maar echt heel erg. En als ik iets geleerd heb is het dat een relatie dat niet gaat veranderen. Want iemand kan je zo en zo vinden en je helemaal prijzen maar uiteindelijk moet je dat tegen jezelf kunnen zeggen in de spiegel. Zelfvertrouwen komt vanuit jezelf en niemand kan dat voor jou doen. Hoop dt het heeft geholpen sorry vr mn hele verleden drop wahah

xx s

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Studentje 

Ik denk dat er helemaal niks mis met je is hoor.

Maar ik snap niet zo goed waarom elke jongen hier bij elke omschrijving van zichzelf typt hoe groot je pik is. Dat maakt meisjes echt niet zoveel uit als je denkt hoor, hahah.😅

x

myla0318
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 16, 2026

@kleinbloempje 

kennelijk is het belangrijke info voor jongens

Ik snap ook niet maar ja ik ben lesbisch dus weet niet wat heteromeisjes boeit😅

Groetjes myla

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@myla0318 

Je bent geboren als jongen, voelt je meisje en valt op meisjes dus ben je lesbisch? Of ben je daardoor juist hetero? Een oprechte vraag hoor, ik snap het niet altijd sorry.

Wil het graag begrijpen omdat je hier zo goed op het forum voor iedereen bent.😊

x