Wat is er met me?

  • 14 September 2019
  • 9 reacties
  • 373 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Bij ons op school hebben ze een soort studie uur waarbij ze je in een random klas gooien en je huiswerk moet gaan maken. Dat had ik vandaag dus ook. Ik ging alleen aan een tafeltje zitten en pakte mn spullen. Toen kwam er een meisje naast me zitten. Ik kende dit meisje al een beetje want ze had een jaar bij me in de klas gezeten, ik vind haar echt supermooi en ik ben zeker niet de enige maar zij heeft nog nooit relatie ofz gehad. We begonnen een beetje te praten, normaal ben ik nie zo goed in praten met meisjes en is het al snel akward maar vandaag hadden we oprecht een leuk gesprek. Ik merkte dat ze echt supergrappig is en echt mijn type. Ik ben echt al heel lang niet zo blij geweest en ik moet de hele tijd aan haar denken. Tis niet alsof ik me normaal gesproken slecht voel en ik heb ook gwn een leuke vriendengroep maar for some reason word ik helemaal blij door een gesprek. Het voelt of ik verliefd ben ofz maar dat kan toch niet zo snel???

Kweet gwn ff niet wat ik moet doen nu😪 kan echt niet slapen moet heel de tijd aan haar denken

9 reacties

Hey REME4

Het kan gebeuren dat je na een kort moment met iemand verliefd wordt op deze persoon. Je kende dit meisje al een beetje, vond haar aantrekkelijk, en had onlangs een fijn gesprek met haar. De kans dat je gevoelens voor haar hebt ontwikkeld, zit er best in :)

Denk je dat jullie elkaar nog zullen spreken? Hebben jullie elkaars contactgegevens, of zien jullie elkaar regelmatig op school? Aangezien dit meisje vaak ronddwaalt in jouw gedachten, lijkt het me aangewezen om op die verlangens in te gaan, en haar beter te leren kennen.

Groetjes
Kenshin
Het kan prima dat het zo snel gaat hoor 😉, bij iedereen is dat anders, ik had bijvoorbeeld een jongen in mijn klas waar ik drie jaar niet eens mee sprak en sinds kort hebben we een relatie, het is best mogelijk om in elk mogelijke situatie verliefd te worden...
Ik had ook dat hij de hele tijd door mijn hoofd spookte en ik de hele tijd onze gesprekken weer in mijn hoofd afspeelde en daar blij van werd 😉 ik denk dat je officieel mag vaststellen dat je verliefd bent!

Je kan inderdaad zoals Kenshin zei, haar opzoeken en met haar praten, als je denk dat je er klaar voor bent kan je het haar natuurlijk ook vertellen. Zelf zou ik ervoor zorgen dat we iets vinden waar we samen heen zouden kunnen gaan wat we allebei top vinden! Maar ik zou zelf kijken wat je zou doen, maar 1 ding is zeker!

Het is top dat je een crush hebt en het kan een van de mooiste en gelukkigste tijden van je leven worden als je zelf ook het initiatief neemt om verder te praten en elkaar te leren kennen!

Sorry voor dit lange bericht, hoop dat je er wat aan hebt 😉
Aww dit is echt cute! Ik denk zeker wel dat je snel verliefd kunt worden, soms ben je gewoon ineens zo onder de indruk van iemand, je wordt overvallen door je eigen emoties. Ik zou als ik jou was toenadering zoeken, vaker met haar praten, etc. Maar zorg ervoor dat je niet in de friendzone belandt, want geloof me, dat heb ik altijd, en je komt daar nooit meer uit. Dus nummer vragen, met haar praten in het echt en over app, en ook gewoon uitvragen, ik denk dat dat het beste is dat je kunt doen. (Is wel eng natuurlijk maar goed, living on the edge en een beetje bold zijn is niets mis mee, sterker nog, het is woest-aantrekkelijk 😉
Superlief dat jullie de moeite nemen om even iets te schrijven❤️

Ik heb haar nummer want vorig jaar had ik wat huiswerk naar haar gestuurd maar vind het bestwel eng om zomaar een gesprek te beginnen. Ik weet niet of ze mij wel leuk vind, ze deed heel erg lief tegen me vorige week maar ze is wel zo'n persoon die met iedereen kan opschieten zegmaar. Ik zit waarschijnlijk morgen weer bij haar in het studieuur dus hoop dat ik haar dan weer spreek☺️
Als je het lastig vindt om een gesprek te beginnen, zou je kunnen starten over iets in verband met de les? Als het eenmaal losloopt, stuur je het gesprek richting leuke dingen, bv. hobby’s :)

Gr. Kenshin
dat is wat ik altijd doe, of ik begin dat een iets persoonlijker gesprek over hobbys ofzo en dan is er iets waar we samen heel fanatiek over izjn zoals misschien tekenen....dan gaan we daar ver praten en dan kunnen we een heel end komen
Hey allemaal!
Ff een soort update haha

Ik heb haar gisteren weer gesproken en het was weer echt suuuupeerleuk. Ze zei dat ze vaker met me wilde praten en we praten nu ook op Whatsapp😁😁😁

Ik ben echt heeeel blij echt heel de tijd vrolijk vandaag moest ik nablijven en was niet eens chagrijnig.
Dat is goed om te horen!!!!!!!! Heel veel plezier en succes er verder mee!!!!!!
&#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x; &#x;
Dat is oprecht goed nieuws dat ze aangeeft vaker met je te willen praten!

Reageer