Beantwoord

Wat is aantrekkelijk bij een jongen?

  • 5 January 2020
  • 11 reacties
  • 913 Bekeken

Badge

Hoi ik ben NormaleJongen 123 en ik vroeg mij af wat aantrekkelijk is bij jongens

(ben zelf een jongen van 13 en zit in 2e klas)

icon

Beste antwoord door Kitsune-san 18 January 2020, 21:47

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi

 

Persoonlijk vind ik bescheiden zelfvertrouwen en een eerlijke persoonlijkheid best aantrekkelijk. Enige vorm voor humor is ook fijn. Uiteraard heeft iedereen z’n positieve en wat negatievere kanten, wat helemaal prima is. Ik geloof erin dat er vrijwel voor elk een ideale partner bestaat. Het is slechts een kunst deze te ontmoeten :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hi normalejongen123,

Ik ben een meisje van 12 jaar oud 

En ben al een aantal keer verliefd geweest.

Ik zelf en al mijn vriendinnen vallen op jongens die niet opscheppen, aardig zijn, voor mensen opkomen,die zelfverzekerd zijn. Kwam uiterlijk vallen de meeste meisjes basic kleding die net iets anders is dan de rest.

Hopelijk heb je er wat aan!!

Succes!!

Reputatie 2
Badge +1

Een ding ben ik nog vergeten.

Meisjes houden het allermeest van jongens

Die zichzelf durven te zijn!!

Hoii.

ik ben ook 13 en zit ook in de 2e.

persoonlijk vindt ik het belangrijk dat hij aardig is, een beetje charmant, me aan het lachen maakt en er voor me is. En ik denk dat dat voor ieder meisje wel geldt

Reputatie 3
Badge +3

Een oprecht persoon met humor. Niet zelfingetrokken, aardig tegen meisjes (dus meisjes plagen kusjes vragen werkt niet. stop daarmee. je bereikt er niks mee). Gewoon lowkey en chill zijn, en niet te druk bezig zijn met de meiden. Maak tijd voor de bro’s!

Reputatie 7
Badge +15

Ik vind een jongen leuk om wie hij is, grappig, slim, of juist sportief. 
 

een jongen alleen leuk vinden om zijn uiterlijk, daar doe ik niet aan ;) 

Al is het natuurlijk wél mooi meegenomen …

 

ook vindt ik het wel schattig als een jongen een beetje stoer probeert te doen! 
 

maar… overdrijf niet :) 

 

 

groetjes

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Ik vind spontane en kleffe jongens heel erg aantrekkelijk!

Hij moet echt van mij houden, zehma om mn innerlijk. Verder gwn niet over de top en zeker niet stoer bij zn vrienden!

Ciauu

Wat iemand aantrekkelijk vindt is heel persoonlijk.  Sommige meisjes vinden het leuk als een jongen heel lief doet de hele tijd,  ik vind dat juist weer irritant en vind het leuk als een jongen plaagt. Het beste wat je kan doen is jezelf zijn,  dan vind je meisje dat bij je past

Reputatie 5
Badge +4

ik ben een meisje van 12 en je moet niet stoer gaan doen dat haten (de meeste ) meisjes en je moet niet kinderachtig doen en vaak met haar omgaan dat vinden meisjes fijn voor de rest wees niet te opdringerig en zorg ervoor dat ze zich op haar gemak voelt

 

Badge

ik ben ook 13 en k zit in de 2e. iedereen zegt dat je niet stoer moet doen, niet mee eens. je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, mijn type is vooral humor en waar je gewoon een beetje een praatje mee kan maken :)

Badge

ohja ik val ook op uiterlijk: uiterlijk trekt aan innnerlijk maakt verliefd.

Reageer