Wat gaan jullie doen deze valentijnsdag?

  • 8 February 2020
  • 11 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi iedereen! 

Dit is soort van een vraag, maar ik wil vooral weten wat jullie deze valentijnsdag doen! Gaan jullie eenzaam alleen chocola eten of op date met jullie partner? 

Ik vraag dit omdat mijn vriendje met valentijnsdag op uitwisseling is naar Frankrijk (slechte timing :sweat_smile: ) en ik dus niet veel te doen heb, en omdat ik benieuwd ben naar hoe jullie dag eruit ziet! 

Nog een fijne dag!

:fox:  Kitsune-san :fox:


11 reacties

Heyy! 

Voor mij is valentijnsdag de eerste dag van de voorjaarsvakantie, dus ik ga of niks doen,  of ik ga afspreken met iemand :) (gewoon vriendschappelijk want ik zou nooit een vriendje kunnen krijgen lol)

Ik ben trouwens niet van plan om te gaan huilen en chocola eten* xD

Jammer dat je vriendje net dan op uitwisseling is :( hopelijk maak je er toch een leuke dag van :)) 

Xx

 

Helemaal niks. Ik haat valentijnsdag. 

Heyy,

 

die van mij is ook weg, ( op Valentijns dag echt jammer)

maar ik denk dat ik gewoon ff met hem app en veder vriendinnen gaan koppelen leuke dag besteding toch?😂

 

x juul

Heyy

Ik ga lekker gezellig alleen een film kijken ofzo. en naar school gaan joepie(!) .

Groetjes

Kaas123

Reputatie 3
Badge +3

Zelf ga ik niks doen, maar ik ga wel m’n beste vriend helpen met een meisje dat ie al heel lang leuk vindt. Dus dat wordt lachen

Hallo Kitsune-san :)

Ik ga naar school, gewoon normaal want ik heb nu geen vriendin.

-Dr8gon99

Hi

Ik ga denk ik met een bak tissues treuren over mijn single bestaan

 

Nee grapje, ik ga gwn lekker naar school en zie wel of ik iets krijg🙃 ik heb verder ook een crush maar helaas kent degene mij niet😪

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

we gaan samen naar de bios en dan heeft ie een verassing voor me (hij wilt niet zeggen wat 😢).  Ik vind het stom voor je dat ie dan net weg is. Ik wens je veel succes 

 

Xxx secretGirl!

 

PS. Mijn school heeft sins gisteren een uitwisseling naar Frankrijk lol

Reputatie 2
Badge +1

ik heb trauma’s aan valentijnsdag, dus ik ga lekker op de bank mijn eigen shit doen:) ik vind wel iemand leuk, en zij vond mij ook leuk nu niet meer dusja:( mijn trauma is niet dit maar een vreselijke relatie die was begonnen op valentijnsdag …

 

maarja, als je wel van dit kleffe gedoe bent, stuur een brief of chocola maar vertel diegene zeker niet via de app dat je hem/haar leuk vind, er komt alleen maar meer gezeik van :)

 

suc6 nog he<3

Ik ga hopen dag ik iets in mn kluisje krijg wat toch nooit gaat gebeuren. Eigenlijk wil ik op iemand verliefd zijn omdat ik het gevoel gewoon een soort van mis ofzo en ik wil gwn tering graag weer een vriendin

 Dus dat 

Gr. Lieverniet🙂

Heyo,

Ik wou eerst een weekendje weg met vriendin,  maar we hebben kort geleden besloten om uit elkaar te gaan.

Dus om mijn voorjaarsvakantie goed te beginnen ga ik morgen naar het graf van mijn beste vriend. Ben daar al een tijdje niet geweest. En in de avond staat er een leuke liefdes Valentijns stream gepland.  Dus dat wordt vast gezellig.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer