Vraag

Wat doen jullie om iemand te laten weten dat je iemand leuk vindt?

  • 7 October 2018
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Helloo

ik vind al een tijdje iemand leuk (denk ik) en daarom wou ik graag weten wat jullie doen om iemand te laten merken dat je diegene leuk vindt. Op deze manier kan ik misschien zelf eat trucjes oppikken of er misschien achter komen of de gevoelens gemeenschappelijk zijn.

alvast bedankt ❤️

3 reacties

heyo,

zoveel ervaring heb ik er niet mee maar meer de algemene kennis die ik heb opgedaan bij andere mensen dus:
ga met diegene(jongen/meisje) gewoon praten en dan steeds vaker en toon interesse in diegene, niet meteen te veel interesse of te persoonlijk zoals seksuele dingen want dit kan afschrikwekkend zijn,. maar gewoon hobby's huisdieren etc.
ga afspreken met die persoon kan bij iemand thuis maar kan ook gewoon even lekker wandelen of bioscoop ofzo.
als je toch aan het praten bent kan je uiteindelijk aan de reacties wel een beetje merken hoe diegene erover denkt, krijg je meteen reacties en een enthousiast gesprek dan is het een goed teken maar moet jij 5 uur wachten en ze heeft t al gelezen tja dan denk ik dat ze er iets anders over denkt.

op school kan je groepsopdrachten met die persoon gaan doen en als het nog niet zo is, probeer bij diegenes vriendengroepje te komen.

hoop dat je hier een klein beetje informatie uithaalt zelf weet ik ook niet meer

Ronald
heyo,

zoveel ervaring heb ik er niet mee maar meer de algemene kennis die ik heb opgedaan bij andere mensen dus:
ga met diegene(jongen/meisje) gewoon praten en dan steeds vaker en toon interesse in diegene, niet meteen te veel interesse of te persoonlijk zoals seksuele dingen want dit kan afschrikwekkend zijn,. maar gewoon hobby's huisdieren etc.
ga afspreken met die persoon kan bij iemand thuis maar kan ook gewoon even lekker wandelen of bioscoop ofzo.
als je toch aan het praten bent kan je uiteindelijk aan de reacties wel een beetje merken hoe diegene erover denkt, krijg je meteen reacties en een enthousiast gesprek dan is het een goed teken maar moet jij 5 uur wachten en ze heeft t al gelezen tja dan denk ik dat ze er iets anders over denkt.

op school kan je groepsopdrachten met die persoon gaan doen en als het nog niet zo is, probeer bij diegenes vriendengroepje te komen.

hoop dat je hier een klein beetje informatie uithaalt zelf weet ik ook niet meer

Ronald

Heel erg bedankt voor je comment!!! ❤️

Alleen denk ik dat we al aardig close zijn, dus heb ik niet heel veel aan je tips. 🙂
ahh sorry!
als je al aardig close bent denk ik dat je ook wat vaker met diegene over app praat.
je zou met hem eens over verliefdheid kunnen praten en vragen of hij op iemand verliefd is enz en dan kan jij misschien zeggen dat jij wel iemand leuk vind en al zit hij in je klas, dat je zegt dat hij in die klas zit enz
en dan de hele tijd kleine hints geven en kijken of hij dan ook dingen loslaat

Reageer