wat doen jullie als het allemaal tegenzit?

  • 13 February 2019
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
bij mij gaat het vandaag ff niet lekker. mijn vriendin uit mijn klas is in 1x boos op mij en ze veranderd heel erg maar niet op een positieve manier. ik vind het lastig om hier mee om tegaan want ik wil niet nog meer ruzie met haar. als ik met haar wil praten doen we dat ook wel maar er komt altijd iets of iemand tussen. hebben jullie miss tips voor mij hoe ik hier beter mee om kan gaan of wat ik moet doen?

2 reacties

Als ik niet lekker in m'n vel zit zet ik meestal vet hard de muziek aan of ik ga mediteren... Of ik omring me met vrienden en praat over waarom ik niet lekker in m'n vel zit... Je zou ook heel oprecht kunnen zijn naar je vriendin en zeggen dat je het lastig vind dat ze veranderd en hoopt dat jullie nog lang vrienden zullen zijn. Misschien is het handig om het hier een keer over te hebben als jullie met z'n tweeën buiten school zijn.

Veel succes!
Heel erg bedankt voor de tip. En idd muziek luisteren en er over praten met mijn vriend helpt.

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon voor overzichtelijkheid van het forum.

Reageer