Skip to main content

wat de #%*& is daten tegenwoordig

• August 24, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen, ik wil graag weten wat jullie hiervan denken of zelf zo dingen hebben meegemaakt.

Nu net heeft m'n vriendin het uitgemaakt (1 maand samen) ze zegt wel sorry enzo maar we waren letterlijk aan het chatten en snaps sturen... en ineens dropt ze de bom "omdat het zo saai is en ik me verveelde" like, wat de &€>#???? Je doet je best om zo snel mogelijk te antwoorden, een gentleman te zijn, lief te zijn en lieve dingen te zeggen en te doen en dan verveel je je? Waarom ligt de lat zo hoog? Moest ik 1m 80 zijn met een lul van 1000 cm en een 10 000 pack hebben ofzo zou het heeeeel anders gegaan zijn, nee de lieve jongens (of meisjes ofc)die niet het perfecte goddelijke lichaam hebben, niet gelijk iedereen is en misschien een nerd is over iets of een rare interesse heeft heeft tegenwoordig gwn veel minder kans (ik zeg natuurlijk niet dat als je een superperfect lichaam hebt je ineens en slecht mens bent ofzo hoor btw) maar toch.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • August 28, 2026

Trek het je niet zo aan.

Wat ze zegt hoeft niet de echte reden te zijn, misschien voelde ze het gewoon niet. En als ze het uitmaakt… er zijn nog 4.000.000.000 andere meiden, zoek gewoon verder, zij was het niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 29, 2026

Het leven is niet altijd zonneschijn en regenbogen