Vraag

Wanneer kan je echt verliefd zijn

  • 29 September 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, Ik heb een vraagje wanneer kan je nou echt verliefd zijn? Ik had in groep 3 een verkering dat duurde een dag ? In groep kreeg ik verkering met het zelfde persoon dat duurde 2 jaar en in groep 6 kreeg ik weer verkering met hetzelfde persoon en dat duurde 3 jaar ik weet dat ik wel gevoelens had maar ik denk anders dan dat ik nu heb met een jongen... Ik vindt iemand nu echt heeel leuk maar ik krijg geen kriebels in mijn buik maar meer buikpijn mijn zus zegt dat dit kinderverliefdt zijn is maar dat weet ik niet ik heb gelezen dat als je in de puberteit zit je echt verliefd kan worden nou in de puberteit zit ik zeker want ik Ben al ongesteld geworden nu is mijn vraag aan jullie hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst verliefd waren?

2 reacties

Er zit niet echt een betekenis aan 'verliefd zijn' omdat het zo subjectief is. Iedereen krijgt hier een ander gevoel bij.
Maar ik zou zeggen dat als je erg blij voelt bij iemand en je aangetrokken voelt door die persoon dat je dan wel zou kunnen zeggen dat je verliefd bent.
Just follow your heart
Ik was echt verliefd een jaar geleden(ik ben nu bijna 17) Ik ben verloofd en heb toekomst plannen met hem over nog een jaar.

Reageer