Waarom zou hij zo boos zijn?

  • 2 March 2022
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik snap al een beetje tijd met een jongen.  Hij komt uit een dorpje op ongeveer 45 minuren rijden bij mij vandaan.  Hij heet B. Hij is heel knap maar ik voel echt alleen maar vriendschap voor hem.  In het begin probeerde hij nog wel eens wat maar nu zijn we heke goede vrienden.  Hij praat met mij over alles en ik ook met hem. 

Toen hij nog wel eens iets probeerde heb ik gezegd dat ik vrienden wide blijven maar dat ik wel een vriendin had die interesse had.  Hun snappen nu ook. Alleen hun flirten echt, al is hij niet zo serieus.   

Dit gaat al een paar weken/ maanden zo.  Mijn vriendin logeerde bij me. Zij snapt ook nog met iemand anders en die blijkt uit hetzelfde dorp te komen.  Hij heet G. Omdat dat diep heel klein is vroegen we ons af of ze elkaar zouden kennen. Mijn vriendin vroeg aan G of hij B kende en ik vroeg aan B of hij G kende. 

G reageerde naar mijn vriendin dat hij en B zeker geen vrienden meer zijn en dat B hem  heeft gepest maar dat ze vroeger wel vrienden waren.  B riep meteen dst ik hem moest verwijderen. En dat ik of met hem of met G kon snappen maar niet met allebei. Eerst dacht ik nog dat hij een grapje maakte, maar hij werd echt boos.  Ik zei rustig rustig ik heb hem helemaal niet op snap.  En toen flipte hij.  Hij zei dat ik niet moest liegen. Ik vroeg hem waarom hij nu zo boos was en toen zei hij dst ik een arrogante  kanker kut ben.  Ik heb hem toen verwijderd van snap want dat vind ik niet normaal.  

Ik snap nog steeds niet wat er gebeurd is.  Aan de ene kant wel ik helemaal geen vrienden zijn  met iemand die me uitscheldt, aan de andere kant heb ik zonder dat ik het elfde volgens mij hem gekwetst. Hij heeft ook niks meer tegen mijn vriendin gezegd, maar goed dat was ook allemaal niet echt serieus. 

Wat zouden jullie doen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi jij mag zelf kiezen wie je vrienden zijn en met wie je om gaat toch. maar dat hij jou zo uitscheld is echt niet oké, dan heb je gelijk dat je zegt daar wil ik niet mee omgaan. Zeker het k**** woord is echt too bad !

Maar misschien moet je gewoon een tijdje wachten kan best zijn dat hij spijt krijgt of in ziet dat hij fout zat, je weet nooit. Maar ik vind dat jij goed hebt gehandeld als ik het zo lees.  Denk ook dat jij niet zoveel hoeft te doen naar hem, dat moet hij doen naar jou. Om te beginnen met excuses.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :blush: 

Grtz liefs Julian X

Dank je wel.  Ik vind het alleen niks voor hem om zo boos te worden. Maar inderdaad hij moet de eerste stap maar zetten. Ik heb hem verwijderd op snap maar hij kan me nog wel bereiken via insta

Hij heeft zijn excuses aangeboden.  Het was wel gek want hij had tegen een vriendin gezegd dat hij niet snapte waarom ik boos was.  Mijn vriendin zei ; misschien omdat je haar uitgescholden hebt?

Hij heeft sorry gezegd en gezegd dat hij me niet kan missen als vriendin.  Ik heb gezegd dat we weer maatjes zijn als hij gewoon normaal doet.  

Hij zei dat dat ook beter was omdat hij dinsdag met 7 meiden gezoend had omdat hij boos en dronken was.  Ik heb hem keihard uitgelachen.  

 

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig is het goed afgelopen en dat laatste stukje ik snap dat je hem uitlacht de aso ;)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi groot gelijk !  :sunglasses::laughing:  you got it !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +15

G reageerde naar mijn vriendin dat hij en B zeker geen vrienden meer zijn en dat B hem  heeft gepest maar dat ze vroeger wel vrienden waren.  B riep meteen dst ik hem moest verwijderen. En dat ik of met hem of met G kon snappen maar niet met allebei. Eerst dacht ik nog dat hij een grapje maakte, maar hij werd echt boos.  Ik zei rustig rustig ik heb hem helemaal niet op snap.  En toen flipte hij.  Hij zei dat ik niet moest liegen. Ik vroeg hem waarom hij nu zo boos was en toen zei hij dst ik een arrogante  kanker kut ben.  Ik heb hem toen verwijderd van snap want dat vind ik niet normaal.  
 

 

 

 

Nu ik dit zo tereug lees heb ik toch een vraag: G appt gelijk dat B hem heeft gepest, maar vaak, als je beny gepest, dan vertel je dat nie gelijk…. Heeft B toegegeven dat hij heeft gepest, of zit er een luchtje aan?! ( zou het kunnen dat G B heeft gepest, en B niet G heeft gepest? Want dan “ snap “ ikdat hij boos wertd………. 
 

ik bedoel; stel je voor: jij appt ( snapt) met een jongen, en dan vraagt hij of jij Bijvoorbeeld “A” kent….. jij weet dat je vroeger door hem/haar bent gepest, maar dat rol je dr niet zomaar uit, je wordt boos, even later kom je erachter dat “A” heeft gezegd dat JiJ(!) “A” pestte………….

 

toch ? Want ik vindt het opvallend dat G gelijk zegd; “ Ja! B HEFT MIj GEPEST” 

 

iedereen die een beerje ervaring heeft met pest gedrag , weet dat je je daar vaakt voor schaamt ( wat natuulijk nie nodig is…….. maar je vertelt het dan waak niet aan iedereen toch? 
 

ik bedoel maar……

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer