Hoi allemaal,
Ik snap al een beetje tijd met een jongen. Hij komt uit een dorpje op ongeveer 45 minuren rijden bij mij vandaan. Hij heet B. Hij is heel knap maar ik voel echt alleen maar vriendschap voor hem. In het begin probeerde hij nog wel eens wat maar nu zijn we heke goede vrienden. Hij praat met mij over alles en ik ook met hem.
Toen hij nog wel eens iets probeerde heb ik gezegd dat ik vrienden wide blijven maar dat ik wel een vriendin had die interesse had. Hun snappen nu ook. Alleen hun flirten echt, al is hij niet zo serieus.
Dit gaat al een paar weken/ maanden zo. Mijn vriendin logeerde bij me. Zij snapt ook nog met iemand anders en die blijkt uit hetzelfde dorp te komen. Hij heet G. Omdat dat diep heel klein is vroegen we ons af of ze elkaar zouden kennen. Mijn vriendin vroeg aan G of hij B kende en ik vroeg aan B of hij G kende.
G reageerde naar mijn vriendin dat hij en B zeker geen vrienden meer zijn en dat B hem heeft gepest maar dat ze vroeger wel vrienden waren. B riep meteen dst ik hem moest verwijderen. En dat ik of met hem of met G kon snappen maar niet met allebei. Eerst dacht ik nog dat hij een grapje maakte, maar hij werd echt boos. Ik zei rustig rustig ik heb hem helemaal niet op snap. En toen flipte hij. Hij zei dat ik niet moest liegen. Ik vroeg hem waarom hij nu zo boos was en toen zei hij dst ik een arrogante kanker kut ben. Ik heb hem toen verwijderd van snap want dat vind ik niet normaal.
Ik snap nog steeds niet wat er gebeurd is. Aan de ene kant wel ik helemaal geen vrienden zijn met iemand die me uitscheldt, aan de andere kant heb ik zonder dat ik het elfde volgens mij hem gekwetst. Hij heeft ook niks meer tegen mijn vriendin gezegd, maar goed dat was ook allemaal niet echt serieus.
Wat zouden jullie doen?