Vraag

Waarom heb ik opeens zoveel behoefte aan een vriend?

  • 4 November 2018
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus opeens steeds meer behoefte aan een vriend, maar ik weet echt niet waarom want ik ben ook op niemand verliefd. Wanneer ik op social media zit en als ik dan dingen zie over veliefdheid en over een vriendje hebben enzo, wil ik dat ook allemaal. Ook als ik een film kijk met mensen die op elkaar verliefd worden ofzo, dan wil ik dat ook heel graag allemaal. Ben ik de enige die hier behoefte aan heeft of zijn er meer mensen die dit ook hebben? En weet misschien iemand waar deze plotse behoefte vandaan komt?

3 reacties

Heyy,
Het is heel gebruikelijk dat de behoefte aan een vriend(in) ontstaat. Als je in de puberteit komt willen de meesten dat gewoon heel graag. Dus no worries, het is normaal;)
Ja ik snap het wel,
Maar toen mijn relatie uit ging had ik even 1 jaar geen relatie en ik dacht eigenlijk' dit is best chill je hoeft je steeds niet mee bezig te houden',
Maar nu vindt ik ook weer iemand leuk,
Ik zou gewoon afwachten tot je iemand leuk vindt en dan hem versieren :)
Vindt je niemand geen zorgen zoek gewoon gewoon een romantische dramafilm en je ziet hoeveel drama het bezorgd 😂
Successs😛
Dat is heel erg normaal. Als je in de puberteit komt wil je gaan experimenteren, dit hoort daar dus ook bij😍❤️😂

Reageer